Magazin

Ce trebuie să știi daca vrei o afacere cu haine second hand și outlet

Publicat: 28 ian. 2020

Antreprenoriatul este un vis pentru foarte mulți români, iar anual o parte semnificativă dintre aceștia transformă visul în realitate. Rezultatele sunt uneori bune, în alte cazuri afacerea are viață scurtă. Totul depinde de alegerile antreprenorului, de contextul de piață și… de puțin noroc. În mare, se poate vorbi despre inspirație și deci tot despre decizii. 1 din 2 romani din mediul urban și-ar dori să devină antreprenor, conform unui studiu realizat de iVOX anul trecut. Tot în 2019, o cercetare a celor de la eJobs arăta că peste 48% dintre români ar fi antreprenori sau freelanceri dacă ar opta pentru cariera ideală în viziunea lor.

 

Retailul și serviciile sunt domeniile în care cei mai mulți români aleg să își lanseze propriile afaceri. Mereu există în aceste domenii o mulțime de start-up-uri, dar și destul de multe firme care își opresc activitatea. Pe segmentul de retail cu produse de îmbrăcăminte și încălțăminte, una dintre cele mai efervescente nișe este cea de fashion second hand și outlet. 

 

Dacă în trecut acest domeniu se baza exclusiv pe nivelul foarte redus al veniturilor populației, acum magazinele moderne de modă second hand și outlet caută un alt profil de consumator: persoană cu venituri normale / medii, interesată de a face economii și în același timp de a găsi obiecte cu stil, fără compromis ca aspect, realizate din materiale de foarte bună calitate și provenind de la producători de obicei cunoscuți. 

 

Altfel spus, devine tot mai cool să cumperi din magazine second hand / outlet și nu mai este o rușine, după cum se poate observa trendul inclusiv prin prisma articolelor din mass-media online și offline. Apar chiar și bloggeri, influenceri care au „curajul” de a recomanda astfel de variante. În mare, consumatorul modern de produse second hand nu dorește ca articolele pe care le-a cumpărat să își trădeze originea, trebuie să arate wow, să fie „perfecte”, ba chiar de o calitate mai bună decât cele din magazinele de fashion cu prețuri mici și medii. Clientul actual caută ca pentru aceeași bani pe care i-ar cheltui în magazine din comerțul standard de fashion (sau chiar mai puțini bani dacă se poate) să găsească articole de îmbrăcăminte și încălțăminte care valorează de fapt mai mult. 

 

Cei care se gândesc la o afacere cu magazin de haine second hand și outlet este bine astfel să nu cadă în capcana prețurilor mici și să propună produse pe care de fapt consumatorul român nu le mai dorește. Este important să fie găsit un furnizor capabil să ofere stocuri de înaltă calitate, un depozit haine sh cu experiență și cu o politică transparentă în ceea ce privește loturile propuse spre vânzare. 

 

Poți să lansezi un magazin sh / outlet atât offline, cât și online. Te poți folosi foarte mult de partea etică a afacerii: prin continuarea lanțului comercial, ajuți clienții să aibă o atitudine pro ecologie, să recicleze în mod activ, să refolosească produse pe care alții nu le mai doresc. Oricum, în magazinele second hand și outlet care activează pe segmentul premium, o parte dintre produse sunt chiar articole noi, cu etichetă. Toate produsele sunt însă haine originale, de obicei din Anglia, Spania, Germania, articole cu prețuri inițiale destul de mari.

 



loading...

Adauga un comentariu