Lifestyle

Cele mai sănătoase alimente pentru pielea ta

Publicat: 23 oct. 2020

Îngrijirea si păstrarea tinereții și sănătatea pielii noastre constă nu numai în îngrijirea adecvată, ci și în alimentația adecvată. Deoarece pielea este un organ excretor mare, orice defecțiune a corpului se reflectă instantaneu pe suprafața sa. Și dacă mâncați alimentele potrivite, starea pielii, și anume culoarea, calitatea și tonul, se vor îmbunătăți instantaneu. Cuvintele „tu ești ceea ce mănânci” sunt foarte relevante în lumea modernă. Acum este foarte greu să găsești alimente de calitate, bogate în vitamine. Amintiți-vă: pentru o stare bună a pielii, trebuie să mâncați alimente care conțin cantități mari de vitamine, antioxidanți și oligoelemente. Toate aceste articole includ legume, fructe, nuci, semințe, fructe uscate, ierburi, pește și fructe de mare – acestea ar trebui să constituie baza dietei noastre. Regula de bază: alimentele ar trebui să fie variate și să includă un număr mare de legume și fructe. Dacă doriți să arătați bine și să vă mențineți pielea tânără mult timp, trebuie să excludeți alimentele afumate, murate, grase și dulci.

Uleiuri vegetale și de nuci

Orice uleiuri nerafinate vor fi benefice: conțin grăsimi nesaturate, care au un efect benefic asupra organismului din interior și din exterior. Toată lumea știe deja despre uleiul de măsline și proprietățile sale importante: în ultimii 10 ani, consumul acestui tip de ulei în Rusia  a crescut de 3,7 ori… Dar mulți nu știu sau pur și simplu au uitat de existența altor uleiuri: uleiul de muștar, care nu este mai rău decât uleiul de măsline, dar este mult mai ieftin; ulei din semințe de struguri și semințe de dovleac, semințe de in, susan, migdale, cedru, amarant etc. Toate aceste uleiuri sunt un depozit de vitamine, oligoelemente și minerale. De exemplu, uleiul din semințe de struguri conține clorofilă, o substanță care tonifică perfect pielea și activează procesul de vindecare a rănilor, iar uleiul din semințe de in conține fitoestrogeni, care joacă aproape un rol major în menținerea sănătății femeilor.

Iaurt

„Dacă compoziția conține mai mult de 3-5 ingrediente, nu cumpărați acest produs” – auzim această frază din ce în ce mai des de la nutriționiști. Dar producătorii de lactate (și alții) nu vor să se țină de acest concept. Zahăr, amortizoarele (ne – am dezvăluit secretul producerii de amortizoare naturale și artificiale de aici ), conservanți, coloranți, siropuri – toate acestea nu pot , dar afectează pielea. Dar iaurtul natural făcut cu aluat este cu adevărat bun pentru organism: bacteriile vii au un efect pozitiv asupra funcționării sistemului digestiv. Și dacă totul este în regulă cu sistemul digestiv, atunci pielea se va încânta cu aspectul său impecabil. Vă puteți face propriul iaurt sau îl puteți găsi în magazinele de produse naturiste. Dar chiar și acolo, citiți cu atenție compoziția de pe toate etichetele.

Fructe de mare

Peștii de apă sărată, creveții, caracatița și alte creaturi marine ar trebui să fie în dieta dvs. dacă vă confruntați (și pierdeți) imperfecțiunile pielii. Faptul este că fructele de mare sunt bogate nu numai în acizi grași omega-3, care sunt esențiali pentru o piele sănătoasă, ci și în iod , care este responsabil pentru culoarea sa frumoasă. În general, este dificil de spus care oligoelement nu este implicat în îmbunătățirea pielii. De exemplu, zincul ameliorează inflamația, în timp ce cuprul îmbunătățește microcirculația.

Verdeaţă

Pătrunjel, mărar, coriandru, busuioc și alte ierburi îți vor furniza corpului întregul tabel periodic. Mai ales acum, în sezonul în care poți crește singur toate verdele și să nu-ți faci griji cu privire la calitatea și utilitatea lor reală. Adăugați crenguțe de pătrunjel sau mărar la salate, la primul și la al doilea fel de mâncare: aici există o singură regulă – cu atât mai mult cu atât mai bine. Nu uitați: vitamina C este distrusă rapid la contactul cu oxigenul, așa că nu păstrați salata proaspăt pregătită în frigider – mâncați-o imediat. Același lucru se întâmplă atunci când vitamina C intră în contact cu metalul, de aceea este recomandat să folosiți un cuțit ceramic atunci când tăiați verdele.

Semințe încolțite și fasole

Dacă semințele încolțite și fasolea sunt prezente în mod constant în dieta dvs., puteți uita de lipsa vitaminelor și nu mai cumpărați complexe de vitamine la farmacie. Astfel de semințe sunt un produs unic care are un efect pozitiv asupra tuturor proceselor din organism, deoarece sunt bogate în tot felul de oligoelemente, minerale și alte substanțe. Consumând semințele și fasolea încolțite, veți observa îmbunătățiri instantanee pe piele: tenul se va schimba, regenerarea pielii se va accelera, inflamația va scădea sau va dispărea cu totul – în general, nu mai sunt necesare mijloace tonale. Adăugați semințe încolțite la o salată de legume cu ierburi, condimentați cu ulei de semințe de in și aveți cel mai sănătos fel de mâncare pe care vi-l puteți imagina pentru pielea dumneavoastră.

Tags:




Adauga un comentariu