Prima pagină » Local » Contractele pentru execuția primilor kilometri din autostrada A7 pe traseul Bacău-Pașcani, semnate
Contractele pentru execuția primilor kilometri din autostrada A7 pe traseul Bacău-Pașcani, semnate

Contractele pentru execuția primilor kilometri din autostrada A7 pe traseul Bacău-Pașcani, semnate

15 feb. 2023, 13:29, 2 ,
în Local

S-au semnat contractele pentru execuția primilor kilometri de autostradă din județul Iași. Președintele Consiliului Județean, Costel Alexe, a participat, astăzi, la Ministerul Transporturilor, la semnarea contractelor pentru loturile din A7 de pe traseul Bacău-Pașcani.

Cele trei loturi au o lungime de 77 de kilometri, iar valoarea contractelor se ridică la 4,6 miliarde de lei.

„Începem construcția primei autostrăzi din județul nostru, un moment așteptat de noi toți și care va conecta regiunea Moldovei de sudul țării noastre. A fost semnat contractul de execuție a lucrărilor pentru primii 30 de km de autostradă din județul Iași, Autostrada Moldovei urmând să tranziteze localitățile Mircești, Stolniceni-Prăjescu, Mogoșești-Siret, Hălăucești, până la Pașcani. Vorbim de investiții de 1.8 miliarde de lei într-un proiect care va dezvolta județul Iași și care ne va aduce numeroase oportunități, așa cum v-am promis. Vom avea la sud de Pașcani un nod rutier ce va fi unic în țară, de tip turbion și unde autostrada A7 se va intersecta în viitor cu Autostrada „Unirii” A8 Tg. Mureș – Iași. De asemenea, pe traseul acestui lot vor fi construite peste 38 de poduri și pasaje, așa cum prevede proiectul ce urmează a fi implementat. Alături de întreaga echipă de la Ministerul Trasporturilor și Infrastructurii am reușit să facem din proiectul Autostrăzilor A7 și A8 obiective reale și care iată că acum sunt în curs de implementare”, a transmis președintele CJ, Costel Alexe.

Donație lunară
Donează lunar pentru susținerea jurnalismului de calitate

Donație singulară
Donează o singură dată pentru susținerea jurnalismului de calitate

Comentarii
  • A7 este inutila dpdv economic. Legaturile economice sunt cu Vestul, nu cu Sudul. Si atunci, de ce Bucurestiul insista pe A7? Din doua motive. Unu – pentru a-si intari controlul administrativ asupra Moldovei. Doi – pentru ca sa nu se faca A8.

  • Traficul intens e spre sud nu spre vest

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

`
`
BZI - Editia Digitală - pdf
22 decembrie 2025
22 decembrie 2025