Local

Controverse uriașe în urma lansării logoului Aeroportului Internațional Iași! Zeci de mii de euro au fost cheltuiți pentru o siglă pe care nimeni nu o înțelege – FOTO

Publicat: 15 mart. 2024
_____ Vizualizări 20 Comentarii
Controverse uriașe în urma lansării logoului Aeroportului Internațional Iași Zeci de mii de euro au fost cheltuiți pentru o siglă pe care nimeni nu o înțelege - FOTO
Controverse uriașe în urma lansării logoului Aeroportului Internațional Iași. Sigla a costat peste 28 de mii de euro

Controverse uriașe în urma lansării noului logo al Aeroportului Internațional Iași. Peste 20 de mii de euro au fost cheltuiți pentru o siglă pe care nimeni nu o înțelege

În cursul zilei de ieri, 14 martie 2024, a fost lansată noua identitate vizuală a Aeroportului Internațional Iași. Noua siglă a fost realizată de firma ieșeană Innerpride Branding SRL și a costat 142.500 de lei, fără TVA, aproximativ 28.836 de euro. Însă, după lansare, ieșenii nu au fost la fel de mulțumiți precum conducerea aerogării.

Controverse uriașe în urma lansării logoului Aeroportului Internațional Iași. Sigla a costat peste 28 de mii de euro

În cadrul terminalului T4 al Aeroportului Internațional Iași a fost lansată recent noua identitate vizuală a aerogării. Noul logo reprezintă chiar numele orașului, potrivit celor care l-au realizat, și anume echipa Aeroportului Internațional Iași în colaborare cu firma ieșeană Innerpride Branding SRL.

„Am explicat tuturor celor cu care am stat de vorbă că nu mai vrem să vedem avioane în noua identitate vizuală. Nu mai vrem să vedem Palatul Culturii. Ne este foarte drag Palatul Culturii, dar este un clișeu, a devenit un clișeu. Aeroportul Iași nu este doar al Iașului, Aeroportul Iași este un aeroport cu anvergură, să spunem, transfrontalieră. Identitatea aeroportului nu înseamnă doar un logo și un slogan, care, evident, transmit un mesaj, iar mesajul trebuie să fie unul puternic.

Identitatea aeroportului înseamnă o asumare atât a modului în care și angajații se ocupă de pasageri, a modului în care tratăm companiile aeriene, a modului în care ne tratăm partenerii. E un lucru mult mai complex. Am fost ce reprezintă pentru noi noul logo și nu știu dacă v-ați dat seama, pentru noi, noul logo reprezintă un Iași care zboară, care își ia zborul”, a transmis Romeo Vatră, directorul Aeroportului Internațional Iași.

Mai mult decât atât, George Nisioiu, administratorul firmei Innerpride Branding SRL, cea care a realizat noua identitate a Aeroportului Iași, a transmis faptul că proiectul va sprijini aerogara spre dezvoltare.

„Brandul aeroportului nu înseamnă doar logo, nu înseamnă doar elemente de cromatică. Înseamnă, în primul rând, o gândire a unei experiențe complete și de natură să diferențieze. Este un proiect în care am pus suflet. Am făcut focus grupuri și am avut doar rezultate pozitive, fără să știe ce înseamnă, doar la nivelul simbolului, lumea spune că este un steag, spune că e ceva transformativ, spune că este vorba de ceva energic, de mișcare, cu vânt. Noi credem că, în raport cu celelalte aeroporturi, identitatea noastră este atât puternică, cât şi diferențiată. Am folosit două manuale absolute, am făcut teste cromatice, teste de impact, teste de dimensiune. Credem că proiectul va sprijini aeroportul în ceea ce urmează să facă”, a spus George Nisioiu, administratorul firmei Innerpride Branding SRL.

Ieșenii s-au declarat nemulțumiți de noul logo al Aeroportului Internațional din Iași

După lansarea noii identități, a noii sigle a Aeroportului Internațional Iași, oamenii și-au spus părerea pe platformele de socializare. Aceștia se declară nemulțumiți și consideră că ar fi putut fi mult mai inspirată.

„Iașul merită mult mai mult decât un asemenea amatorism. Seamănă mai mult a viermele sârmă”.

„Sunt niște piese de domino care se prăbușesc una după alta. Foarte potrivit pentru un loc de unde decolează avioane”.

„Fix la aeroport mă duce cu gândul mâzgăleala asta. Bătaie de joc pe bani publici!”

„Nu pot înțelege ce vor să transmită. Sigla asta ar trebui să aibă și o traducere. Un logo ar trebui să transmită ceva, acesta nu transmite nimic”, sunt doar o parte dintre comentariile internauților.

Controverse uriașe în urma lansării logoului Aeroportului Internațional Iași. Proiectul a costat peste 20 de mii de euro și a fost realizat de o firmă locală.

Comentarii
  • Aeroportul nu-i pentru ieseni! Pe acolo trebuie sa vina sute de mii, milioane de cetateni straini dintr-o zona de conflict.

  • Apelati la FIRME din UE sau USA. Când vine vorba de un LOGO, apelați doar la firme din afară, alea au experiență de sute de ani.
    Uitați-vă la blocurile construite in Iași după anii 2007, par ele că arată ca in Paris sau Londra?
    Arată tot ca alea construite pe vremea lui Ceaușescu și Dej.
    De ce?
    Pentru că au fost proiectate tot de arhitecți locali școliți tot pe plan local…ei nu știu să facă decât BLOCURI URÂTE exact ca in anii ‘ 70 și logo tot de atunci.

  • Sigur, de ce sa vedem avioane in noua identitate vizuala pentru un… aeroport, eu as fi pus un submarin si un mesaj scurt „Bine ati venit in Kiev” ca sa fim siguri ca nu stiu pasagerii unde ajung, stii ce zic?

    Intre noi fie vorba cautati logo-ul de la Bucharest Airports (Aeroportul Bucuresti) si veti observa ca inspiratia mai marilor designeri de la Iasi a fost aia, doar ca au spart acel monolit folosit de bucuresteni adica l-au dezmembrat.

    Angajatii sunt platiti cu 500 de euro dar catre o firma se gasesc oricand 35 de mii de euro. Aici sunt banii d-voastra.

  • Sigla este la fel de abstracta ca dealtfel tot ce se petrece in interiorul aeroportului. Fix la subiect. Fraierii sunt invitati sa dea like-uri.

  • Toti sunt acum specialisti si in logo-uri si le critica. Mi-e cam lehamite si de astfel de ieseni si de astfel de „presa” ieseana.

  • Fâl, Fâl, Fâl, zboară puiule, zboară…un logo foarte sugestiv, parcă-i covorul fermecat din 1001 de nopți…scump doamnă, scump…dincolo era mai ieftin…

  • Nu intelegeti ceva , bani trebuie cheltuiti ,angajati trag cum trag sclavi daca spun ceva li se spune ca la poarta asteapta altii ,dL manager moare dupa publicitate efectiv vrea pupat mai ceva ca nea nicu , in loc sa cumpere un lift pt persoanele cu handicap cumpara niste caruciore cu senile , de sunt mai ieftine, in loc sa fie corect pregateste cu ajutorul finantistului din c.a. un loc pt verisor de sef, pana acum vad ca nu a reusit sai faca loc de sef serviciu tiganci, de 08 martie ne-a scos din birouri sa vedem spectacolul din t3 cu niste flori amarate in maini , urla cu cateva zile ca nu are ceva pregatit sa vina televiziunea ,era mai frumos sa dam flori si atat ,apropo de moldoveni cand rezolva situatia , bine ca nu lucrez in t3 ca e jale cu aia si sunt multe de povestit……..D.N.A.

  • O mizerie de prost gust , care nu sugereaza nimic. Cei de la Aeroport erau mai inspirati daca organizau un concurs de creativitate pentru creearea unui logo, la care sa participe elevi si studenti. Garantez ca erau cateva zeci de lucrari, daca nu sute, mult mai expresive si mai artistice decat kkt-ul asta mizerabil. Si in plus nu se cheltuiau atatia bani. Premiile care se acordau castigatorilor puteau fi de cateva mii de euro. Toata lumea avea de castigat: aeroportul avea un logo artistic si sugestiv, elevii si studentii erau incurajati sa fie creativi si erau stimulati si financiar pentru efortul depus. Aaaa, scuze aveau de castigat toti , mai putin smenarii decidenti de la aeroport, care au acceptat mizeria asta pe post de logo si bineinteles agaricii amatori de la Innerpride Branding SRL, care au incasat 28000 euro pentru o mazgaleala de copil de gradinita de la grupa mica

  • Mie îmi place logo-ul.
    Felicitări firmei Innerpride și conducerii aeroportului din Iași.
    Raportat la orașul Iași și la impactul aeroportului ieșean în zonă, logo-ul este super ok. Iașiul are profesioniști și cu ei trebuie lucrat, nu cu amatori.
    Amatorismul, în ograda amatorilor!

  • ACEST LOGO E CUM E MAI BINE UN CONCURS ELEVI STUDENTI.DESPRE SCANDALURI DA SUNT SALARII MICI LA UNI SI FF MARI LA ALTI,DESPRE CELELALTE SCANDULURI CRED CA CU DOAMNA RESPECTIVA DACA AR FI MUTATA SAR TERMINA NU AR AVEA LA CINE SA SE MANIFESTE ,ASA CUM SE MANIFESTA.

  • Acest logo parca seamana cu un kakat cand iese din kur doar culoarea difera. Sau ….pare a fi un trasnet. De rasul lumii . Asta panarama mai lipsea logoul,parca nu ajunge ca T3 si T4 arata ca 2 COTETE DE PORCI . Vatra si Tabla au nevoie sa – si traga bani de campanie electorala din logou, vilele si le- au tras,conturile bancare si le – au umflat , se fura bine la aeroport. Votati Pnl ,votati Tabla presedintele Cj !

  • O mizgalitura și o bătaie de joc de banii publici!!! Ne consideră prosti . Dacă puneau niște elevi sau studenți de la Arte puteau face ceva mult mai frumos!

  • O mizgalitura .Ne consideră prosti . Dacă puneau niște elevi sau studenți de la Arte puteau face ceva mult mai frumos! O mulțime de bani dați pe așa ceva.

Adauga un comentariu