Culinar

Cu ce aliment poţi să-ţi scazi tensiunea

Publicat: 05 mai 2020

În ultimii ani, quinoa a devenit cunoscută pentru beneficiile pe care le aduce asupra sănătăţii. Făcând parte din familia cerealelor, acest aliment are un conţinut bogat de fibre, vitamine şi nutrienţi, ideali pentru sănătatea organismului tău.

Potrivit Well-beingsecrets.com, o cană de quinoa, adică 185 de grame, conţine următoarele valori ale nutrienţilor şi proteinelor: 8 grame de proteine, 5 grame de fibre, 58% din doză zilnică recomandată de mangan, 30% din doză zilnică recomandată de magneziu, 28% din cantitatea recomandată de fosfor, 19% din doză zilnică recomandată de acid folic, 18% din cantitatea recomandată zilnic de cupru, 15% din doză zilnică de fier, 13% din doză zilnică de zinc şi 9% din cantitatea recomandată zilnic de potasiu.

Cum rămâne cu caloriile? Într-o cană de quinoa exista 222 de calorii, 39 de grame de carbohidraţi şi 4 grame de grăsime.

De ce este bună quinoa în alimentaţie?

Cum spunem şi la început, exista numeroase beneficii pe care quinoa le aduce organismului tău. Conform Mindbodygreen.com, iată câteva dintre ele:

Quinoa este bogată în proteine

Quinoa este una dintre cele mai bogate în proteine cereale pe care le poţi mânca, având în componenţa nouă aminoacizi esenţiali pentru organism.

Fibrele şi efectele lor benefice asupra organismului

Quinoa este bogată în fibre, iar acestea aduc multe avantaje pentru sănătatea organismului. Fibrele din quinoa te ajuta să scapi mai repede de constipaţie şi te ajuta să eviţi apariţia hemoroizilor, să previi bolile şi problemele inimii prin reducerea presiunii din sânge. Mai mult decât atât, fibrele reglează nivelul colesterolului.





Adauga un comentariu