Lifestyle

Cum să nu te mai simți obosit tot timpul

Publicat: 02 nov. 2020

Adormirea constantă, lipsa de forță, plăcerea de la muncă au dispărut de mult – cu siguranță toate acestea îți sunt familiare.

Oboseala cronică este cel mai adesea promovată de sentimente puternice, adesea chiar inconștiente, și de stres constant – acest lucru poate duce, de asemenea, la dezvoltarea bolilor de inimă și stomac, creșterea anxietății și depresiei.

Nu este atât de ușor să te descurci singur cu oboseala cronică – este adesea rezultatul unor modificări hormonale și necesită intervenția unui medic. Cu toate acestea, la început, puteți încerca să urmați câteva sfaturi simple.

Ieși în aer liber

Chiar și odată cu debutul iernii, atunci când doriți să vă relaxați într-o cameră caldă, petrecerea a cel puțin 10 minute pe zi în aer liber este foarte importantă: lumina soarelui și oxigenul ajută la înveselirea și prevenirea depresiei cronice.

Ascultă muzică ritmată

Un ritm distinct va crește fluxul sanguin și vă va permite să vă concentrați pe altceva decât să vă gândiți la probleme și la lucrurile viitoare.

Ai grijă de tine

Mergeți pentru o tunsoare sau răsfățați-vă cu un lucru nou – în acest fel veți ocupa timpul pe care îl petreceți de obicei pentru reflecție și veți simți un val de forță din comunicare. Chiar dacă nu cu prietenii și colegii, ci cu un asistent de vânzări.

Faceți curățenie

Dacă stai tot timpul la o masă, ridică-te și curăță-l. Puteți chiar să spălați vasele – orice activitate vă va oferi mai multă putere decât să dormiți sau să urmăriți un serial TV.

Gustare bazata pe alimente sănătoase

Oricât de mult ai vrea să profiți de oboseală și iritație cu un baton de ciocolată sau biscuiți cu cafea, de exemplu, fructe de pădure, spanac, salată de legume proaspete sau piureuri de fructe sănătoase te vor ajuta să îți revii în pauza de masă.

Tags:




Adauga un comentariu