Tudor Communication este o agenție de PR și comunicare cu activitate recunoscută în piața de profil din România, multi-premiată și aflată într-o continuă creștere. Tudor Communication pune la dispoziția clienților săi strategii de comunicare și promovare testate în decursul anilor de experiență acumulați, propunând de fiecare dată soluții inovatoare pentru a crește vizibilitatea acestora.
Serviciile pe care le oferă Tudor Communication sunt cele ale unei agenții full service, pornind de la auditul și strategia de PR și comunicare, trecând prin brandingul personal și corporate, relația media și comunicatele de presă – unul dintre punctele forte diferențiatoare ale agenției –, organizarea și comunicarea de evenimente, strategiile de social media și digital marketing, și ajungând în cele din urmă la strategie și comunicare de criză.
Strategiile de comunicare și promovare sunt aspecte pe care Tudor Communication pune un accent deosebit, acestea stând la baza a numeroase campanii de succes realizate de agenție în decursul anilor: proiectul cultural Parsifal la Ateneu, un eveniment muzical transformat în fenomen cultural și social, campania de branding personal și comunicare strategică pentru Dr. Leahu, care a cunoscut un succes deosebit, intrarea Hospice Casa Speranței în Guiness World Records cu cel mai mare mozaic de baloane format din oameni, dar și proiecte și evenimente foarte precum lansarea noii echipe de medici de top în chirurgia robotică ai grupului Provita, precum și a robotului de ultimă generație Da Vinci Xi aflat în dotarea clinicii.
Tudor Communication este o agenție de comunicare ce pune, de asemenea, preț pe conținutul editorial de calitate, controlând în acest sens campaniile de comunicare de la conceptul creativ și până la execuție. Astfel, strategiile de comunicare și promovare capătă tușa unică a comunicatorilor profesioniști ai agenției, unii dintre aceștia jurnaliști recunoscuți în branșa lor. Totodată, în implementarea strategiilor sale de comunicare și promovare, Tudor Communication face apel la valorile pe care le susține și transmite în activitatea sa, acelea de onestitate și integritate în exercitarea profesiei, dar și de a urma o conduită profesională și umană profesionistă și empatică.
Ca agenție de comunicare premiată, Tudor Communication pune în slujba clienților săi experiența a nenumărate campanii de succes, aplicând astfel învățăturile rezultate în urma fiecăreia dintre ele. Prin urmare, o strategie de comunicare ce a avut impact la un anumit moment poate servi drept exemplu pentru o nouă campanie, studiile de caz realizate după fiecare activare putând fi la originea unor noi reușite. De asemenea, Tudor Communication crede puternic în transformarea în bine a comunității, alegând să joace rolul de vector al ideilor pozitive, care pot influența societatea într-un sens constructiv.
Fiind o agenție pr profesionistă, Tudor Communication înțelege de asemenea importanța unei comunicări permanente cu clienții, în sensul înțelegerii cât mai profunde a brief-ului și aplicării acestuia în toate elementele și componentele sale. Astfel, comunicatorii Tudor sunt într-un continuu contact cu cei care le solicită serviciile, ajustând strategiile de comunicare și promovare în funcție de necesități și de răspunsul în timp real al publicului țintă. Expertiza Tudor Communication este foarte importantă și în momentele de criză, atunci când comunicarea capătă un mesaj și o formă adecvate acestui tip de momente, când răspunsurile trebuie să fie prompte și cât se poate de bine articulate respectivei situații specifice.
Nu în ultimul rând, agenția de pr Tudor Communication își pune clienții pe harta interesului public de cel mai înalt nivel, fie că acesta constă în apariții televizate, prezență în presa centrală și locală, intervenții la posturile cele mai importante de radio, evenimente punctuale organizate până în cel mai mic detaliu, ori campanii social media care ies din rând și devin memorabile. Agenția de comunicare Tudor Communication este, prin urmare, din toate aceste motive, alegerea numărul 1 atunci când vine vorba despre strategii de comunicare și promovare profesioniste, puse în scenă de cei mai buni oameni de comunicare ai momentului.