Elon Musk a explicat într-o postare făcută pe contul său de Twitter de ce geamurile Cybertruck, care își dovediseră rezistența la testele iniţiale în care o bilă de metal a fost lăsată să cadă de la câţiva metri înălţime, s-au crăpat imediat în timpul demonstraţiei live pe care a făcut-o la prezentarea noului vehicul produs de Tesla, relatează CNN.
În timpul prezentării, geamurile noii camionete electrice au cedat atunci când șeful departamentului de design de la Tesla, Franz von Holzhausen, le-a testat rezistenţa la șocuri, lovindu-le cu bile de metal.
Geamurile din partea şoferului şi cel din spate s-au crăpat de la prima lovitură. Ulterior, Musk a trebuit să-şi continue prezentarea din faţa camionului cu geamuri fisurate.
Musk a explicat pe Twitter cauzele care au condus la producerea acestui incident: înainte ca geamurile să fie supuse șocului produs de impactul cu bila, von Holzhausen lovise cu un ciocan panourile de caroserie, ceea ce a afectat rezistenţa geamurilor.
”Impactul loviturii a slăbit rezistenţa geamurilor, fisurându-le la bază, de aceea bila de metal nu a ricoşat. Ar fi trebuit să lovim mai întâi geamurile şi apoi uşile. Data viitoare…“, a scris Musk pe Twitter.
Musk a mai oferit o explicaţie şi celor care comentau aspectul plat, destul de ciudat, al Cybertruck: maşina este fabricată din acelaşi tip de oţel tare folosit pentru rachetele SpaceX – care nu poate fi ştanţat.