Un angajat al aeroportului din Singapore ce se ocupa de manipularea bagajelor a fost condamnat la 20 de zile de închisoare. Acesta ar fi schimbat mai multe etichete de identificare a bagajelor. Aproximativ 300 de bagaje au fost trimise în destinaţii greşite în întreaga lume.
Tay Boon Keh, un bărbat în vârstă de 66 de ani, a pledat vinovat la acuzaţia că a schimbat etichetele a 286 de bagaje pe aeroportul Changi. Fiind unul dintre cele mai mari hub-uri aeriene din lume. El a confirmat această acţiune a schimbări etichetelor între noiembrie 2016 şi februarie 2017. Motivul ce a stat a bază era „furia, frustrarea”. Acesta solicitase suplimentarea personalului pentru departamentul său. Însă, doleanţa manipulatorului a fost ignorată.
Bagajele tranzitau aeroportul Changi cu destinaţia Perth, Manila, Frankfurt, Londra şi San Francisco. Acestea au fost vizate de acţiunile bărbatului. Pasagerii afectaţi călătoreau cu Singapore Airlines şi filiala sa regională, SilkAir. Bărbatul suferea de depresie severă, însă parchetul a declarat că starea sa de sănătate „nu a contribuit semnificativ la faptul că a comis delictele”.
Procurorul Thiam Jia Min a subliniat că aceste acte ar fi putut avea „consecinţe potenţial grave şi chiar fatale” pentru unii pasageri care riscau să fie lipsiţi de medicamente. Circa 65,6 milioane de pasageri au tranzitat anul trecut aeroportul Changi.