Prima pagină » National » Hidroelectrica a lansat aplicație mobilă. Este disponibilă pentru sistemele Android și iOS
Hidroelectrica a lansat aplicație mobilă. Este disponibilă pentru sistemele Android și iOS

Hidroelectrica a lansat aplicație mobilă. Este disponibilă pentru sistemele Android și iOS

02 oct. 2023, 14:54,
în National

Hidroelectrica a lansat luni aplicaţia mobilă iHidro, disponibilă pentru sistemele Android şi iOS, care oferă şi o versiune desktop pentru accesarea de pe calculator.

Potrivit unui comunicat al companiei, printre caracteristicile cheie ale aplicaţiei iHidro se numără: monitorizarea consumului – pe pagina principală a aplicaţiei, clienţii pot verifica soldul curent şi pot accesa rapid ultima factură emisă; de asemenea, pot accesa secţiunea de grafic al istoricului de consum şi pot raporta indexul autocitit pentru o mai bună gestionare a consumului de energie şi gestionarea locurilor de consum – clienţii pot gestiona toate locurile de consum pentru care au contract.

Totodată, aplicaţia are o secţiune dedicată facturării, care conţine facturile emise şi istoricul plăţilor efectuat şi una dedicată utilizării care permite introducerea indexului autocitit şi consultarea istoricului de consum.

În secţiunea Servicii este disponibil un link către portalul client.hidroelectrica, urmând ca foarte curând să fie adăugat şi un link către Q Desk – aplicaţia de gestionare a reclamaţiilor şi sesizărilor.

Hidroelectrica este cel mai mare producător de energie verde din România. Compania exploatează un număr de 187 de centrale, cu o capacitate hidroenergetică de 6,3 GW. Acestora li se adaugă parcul eolian de la Crucea, cu o putere instalată de 108 MW.

Hidroelectrica a anunțat că va pune la dispoziția celor peste 500.000 de mii de clienți ai săi o aplicație prin care aceștia își vor putea primi și gestiona facturile.

Compania a făcut anunțul pe Facebook. Hiroelectrica va lansa o aplicație prin care clienții vor putea gestiona facturile la curent.

„Aplicațiile destinate clienților noștri vor fi disponibile în curând pentru sistemele iOS și Android. Acestea sunt în curs de dezvoltare și momentan lucrăm la sincronizarea acestora cu bazele de date, urmând să parcurgem pe rând etapele de testare și lansare efectivă. Sincronizarea aplicațiilor cu sistemul informatic se va realiza după probarea funcționării conforme a noilor softuri”, se precizează în anunțul companiei de stat.

Hidroelectrica a lansat în sistemul de achiziții publice prin care spune că dorește să cumpere „Suport tehnic, mentenanța corectiva si evolutiva, administrarea, operarea aplicației de management al contractelor de furnizare si facturare clienți casnici si non-casnici, mentenanța evolutiva a portalului de servicii digitale Hidroelectrica si dezvoltări de automatizări robotice.”

Plata eșalonată a facturilor la Hidroelectrica

De la începutul acestei luni clienții Hidroelectrica au început să primească facturi. Pentru cei aflați în dificultate compania a anunțat ca plata acestora poate fi făcută și eșalonat

”Dacă vă aflați în dificultate în ceea ce privește plata facturilor, aveți posibilitatea de a opta pentru eșalonarea sumelor restante, plata urmând a fi făcută în maximum 6 rate lunare, de valori egale. Pe perioada eșalonării vor fi achitate facturile curente, împreună cu ratele rezultate din cererea de eșalonare.

Condiția este să descărcați de pe site-ul lor un formular de plată eșalonată facturi energie electrica care poate fi descărcat sau si sa îl trimiteti pe adresa esalonari@hidroelectrica.ro.

Cum se poate plăti factura la Hidroelectrica
Până când aplicația Hidroelectrica va fi gata plățile se pot face doar în Aplicația ONLINE a băncii, prin intermediul unui ȘABLON, în care trebuie sa completați datele de identificare a plății, menționate în factură

2. La Automatele de plată, așa cum sunt detaliate mai jos

3. Prin scanarea Codului de Bare, la partenerii care au această facilitate

4. Prin DIRECT DEBIT

Mandatul de Direct Debit – Se pot încheia, fie prin aplicația ONLINE a băncii respective, fie în baza completării și depunerii Mandatului de Direct Debit la banca al cărui client sunteți si este intrabancar.

CODUL de CLIENT, de forma 9900000001 – începe cu 99 și are 10 cifre – este elementul de identificare, pe care trebuie să îl treceți în Mandatul de Direct Debit.

Oricine, chiar dacă este sau nu este clientul nostru, pe IBAN-ul său, poate încheia Mandat de Direct Debit:

– pentru oricine este client Hidroelectrica

– pentru câți clienți dorește

Un client al Hidroelectrica poate avea un singur Mandat de Direct Debit.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

`
`