Magazin

Horeca trece pe digitalizare – sistem de gestiune pentru restaurante de la Rsistem, o recomandare

Publicat: 23 sept. 2021

Deținătorii de restaurante, localuri diverse precum baruri sau pizzerii trec pe planul digitalizării în ceea ce privește managementul locațiilor. În zilele noastre vorbim tot mai des despre beneficiile online-ului. Este simplu și rapid spun toți, iar confirmarea vine de îndată – utilizatorii folosesc tot mai des online-ul, implicit pentru a comanda online. Iar această tendință se extinde. Managementul acestor afaceri poate fi de asemenea digitalizat și trecut în aplicații online.

Un soft de gestiune pentru restaurante îl regăsim la Rsistems

Cei de la Rsistems pun la dispoziție un software gestiune restaurant. Se numește iiko și vine ca soluție modernă și mai ales eficientă, prin care poate fi obținut un control total asupra activității dintr-un restaurant, bar, cafenea etc. Un soft ce are funcționalitate complexă, poate însemna gestiunea mai multor date de interes pentru managementul afacerii.

Concret, ceea ce descoperim la Rsistems.ro se referă la un program de gestiune ce automatizeaza multe dintre procesele clasice ce au loc în orice locație cu servire de mâncare, preparate, băuturi, cu take away de asemenea.

Să înțelegem ce este iiko și cum funcționează

Un singur cont poate deține o evidență minuțioasă a unui restaurant. Prin urmare, iiko poate planifica operațiuni, poate monitoriza consumul și aprovizionările, vânzările și profitul. În ceea ce privește rezervările spre exemplu pot fi realizate alegeri personalizate, de oră, loc, toate aceste detalii sunt stocate ca informații ce țin de preferințele clienților. Prin urmare ajungeți să le oferiți acestora o experiență mulțumitoare, căci este orientată spre nevoile lor. Același sistem vă permite să urmăriți consumul, clienții ce sunt în curs de servire, sumele de achitat.

Iiko înseamnă de asemenea un management al clienților, modalități eficiente de a vă monitoriza profitul. Pe baza datelor înregistrate pot fi estimate vânzările, creat raport de aprovizionare, în perioade variate – per săptămână, per lună. Și asta nu este tot. Softul în cauză poate menține o eficientă monitorizare a forței de muncă – cine, câte ore a lucrat, pontaj și cum să găsiți soluții de îmbunătățire a costurilor în raport cu resursa umană.

Pachet complet de servicii de la Rsistems

Este de înțeles că toată această trecere de la clasic la modern și automatizare înseamnă o trecere notabilă. Dar cei care furnizează acest soft pun la dispoziție servicii complete. Nu doar că furnizează și instalează echipamentul tehnic necesar, dar instruiește de asemenea și personalul ce ar urma să utilizeze acest soft.

Pe termen lung, cei de la Rsistems vor oferi implicit reparații și mentenanță pentru echipamentul instalat.

În loc de concluzie

Iiko este demonstrația clară că în vremuri moderne este nevoie de o actualizare. Un astfel de soft este echivalentul unui asistent de care orice patron din Horeca ar avea nevoie. Avantajele nu se traduc doar în ceea ce privește modul în care veți reuși să vă faceți treaba, intern, ci și despre cum veți putea oferi publicului consumator o experiență mai bună privind servirea. Rapiditate, eficiență, customer oriented sunt avantajele de partea voastră, când operați cu ajutorul unui soft precum iiko.

Contact:

0759 430 777

[email protected]

 

 





Adauga un comentariu