Marile magazine vor fi deschise chiar dacă în România a fost instituită stare de urgență din cauza coronavirusului, ca urmare a decretului semnat de Klaus Iohannis.
Iată programul hypermarketurilor și supermarketurilor din România care funcționează în această perioadă.
Kaufland va fi deschis în fiecare zi, de luni până sâmbătă, în intervalul orar 07.30 – 22.30, iar duminică de la 8.00 la 20.00. În funcție de locație, cei interesați pot afla mai multe detalii despre programul exact de funcționare consultând informațiile de pe site-ul www.kaufland.ro
De asemenea, și Lidl păstrează neschimbat programul de funcționare, de luni până sâmbătă între orele 07.30 și 22.00 și duminica între 08.00 și 21.00. Posibilele modificări de program vor fi afișate pe site-ul www.lidl.ro
Hipermarketurile Auchan vor funcționa după programul normal, care poate fi consultat, în funcție de locație, pe site-ul Auchan, conform unui mesaj transmis de directorul general Ionuț Ardeleanu.
Doar programul magazinelor din Centrele Comerciale Auchan, Aushopping, Drumul Taberelor şi Coresi Shopping Resort va fi redus începând cu ziua de luni 16 martie, în intervalul 12.00 – 20.00.
Multe dintre hypermarketuri au fost luate cu asalt de români, multe dintre produse fiind epuizate imediat cum au apărut la raft.
Asociația Marilor Rețele Comerciale din România (AMRCR), din care fac parte marile lanțuri de magazine, au dat asigurări că produsele nu vor dispărea și că magazinele vor fi aprovizionate normal deoarece furnizorii și partenerii logistici lucrează non-stop. De asemenea, ei au ținut să precizeze că vor fi aduse toate produsele care sunt foarte căutate.
Reamintim că în vederea limitării răspândirii virusului COVID-19, două mall-uri din Capitală și-au ajustat programul de funcționare. Este vorba despre București Mall – Vitan și Plaza România.
Reprezentanții celor două mall-uri au anunțat că, începând de luni, au fost implementate absolut toate măsurile de prevenție indicate de autorități.
„Siguranța clienților, a chiriașilor și a întregului personal este o prioritate pentru noi. În ambele malluri au fost instalate mesaje de prevenire, dar și de informare în mediile digitale și print pentru ca fiecare dintre cei care vizitează centrele comerciale să fie informați corect și complet asupra măsurilor de prevenție a răspândirii virusului. Cât despre curățenie și dezinfecție, frecvența acestor servicii a fost sporită pe toată durata zilei, folosind substanțe adecvate. În plus, s-a decis instalarea dispensatoarelor cu dezinfectant pentru mâini în zonele cele mai circulate din cele două malluri. Toate evenimentele din martie și aprilie au fost anulate”, se arată într-un comunicat remis presei.