Un magazin online de optică din România, a anunţat, luni, că a înregistrat vânzări record în weekend-ul de mărţişor, cu un nivel depăşit doar de perioada de Black Friday, în condiţiile în care clienţii au cumpărat ochelari inclusiv pentru protecţia împotriva coronavirus, potrivit news.ro.
Peste 1.000 de perechi de ochelari de soare şi de vedere au fost comandate în showroom-urile Lensa şi în magazinul online. Ochelarii de soare şi de vedere au fost în topul cererilor clienţilor, care au avut de ales atât între modelele la reducere şi modelele din noua colecţie 2020.
„Clienţii noştri au decis să profite de oferta de Mărţişor şi acest lucru s-a văzut inclusiv în traficul din magazinul din Bucureşti. De data aceasta, am avut şi cereri mai puţin obişnuite din partea câtorva clienţi, care au dorit să-şi protejeze ochii de coronavirus, probabil în urma informaţiilor privind răspândirea virusului prin gură, nas şi ochi. Ochelarii de vedere şi ochelarii de soare reprezintă o barieră eficientă împotriva vântului şi a prafului. Cu toate acestea, nu avem informaţii privind eficienţa protecţiei împotriva viruşilor. Este, probabil, o măsură suplimentară de precauţie”, a precizat Daniel Crăciun.
Specialiştii recomandă curăţarea frecventă a ochelarilor de vedere şi de soare, cu apă caldă şi săpun sau cu soluţii speciale. Oftalmologii recomandă, în orice sezon, protecţia ochilor de soarele puternic.
Ochelarii de soare protejează vederea de razele UV, iar ochelarii de vedere redau o vedere clară. Protecţia la vânt, praf şi alte microorganisme poate fi un beneficiu colateral, potrivit retailerului.