Prima pagină » Actualitate » La ce metode neortodoxe recurg tinerii pentru a nu plăti mâncarea la restaurant
La ce metode neortodoxe recurg tinerii pentru a nu plăti mâncarea la restaurant

La ce metode neortodoxe recurg tinerii pentru a nu plăti mâncarea la restaurant

29 sept. 2023, 10:32,
în Actualitate

Tehnică uluitoare folosită de mai mulţi clienţi ca să nu plătească la restaurant consumaţia. Aceştia merg pregătiţi la restaurante cu pliculeţe în care se află muşte sau fire de păr pe care le pun în mâncare după ce mănâncă trei sferturi din ceea ce se află în farfurie.

Comisarii de la Protecţia Consumatorilor au fost cei care au descoperit planul folosit de clienţii care nu voiau să plătească.

Pliculeţe cu păr sau muşte, metoda folosită de unii români ca să nu plătească la restaurant

Aceștia merg pregătiți la local cu pliculețe în care se află muște sau fire de păr pe care le pun în mâncare după ce mănâncă trei sferturi din ce se află în farfurie.

Și asta nu este tot. În farfurii au fost găsiți și viermi, iar ancheta a arătat că aceștia au fost puși intenționat și nu au apărut accidental.

Comisarul șef adjunct al Protecției Consumatorilor Buzău, Cornelia Galer, spune că, deși de cele mai multe ori anumite reclamații sunt întemeiate, există și persoane care folosesc acest instrument pentru a beneficia gratuit de o masă la restaurant gratuită.

Astfel de practici au mai fost întâlnite și în trecut, însă specialiștii, după ce au studiat în timp fenomenul, au stabilit că, de cele mai multe ori, persoanele tinere recurg la gesturi de acest fel, din ce în ce mai des în ultima vreme. Mai mult decât atât, aceștia fac și poze pe care le folosesc, ulterior, să întărească reclamația pe care o înaintează comisarilor.

”Marea majoritate a consumatorilor sunt de vârste tinere, 20 de ani, poate puțin peste, care preferă să recurgă la niște metode mai puțin ortodoxe cu scopul de a nu plăti consumația. O cină, sau un prânz, în care merg la restaurant, consumă o jumătate sau o treime sau chiar trei sferturi din porția pe care au comandat-o, după care reclamă faptul că în farfuria lor au apărut diverse obiecte, fire de păr, o bucățică de unghie, o muscă, un vierme… Operatorul economic, pentru a încheia amiabil spețele pe care consumatorii le reclamă, rambursează contravaloarea acestor consumații”, a explicat Cornelia Galer la Antena 3 CNN.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

`
`