Prima pagină » Local » Lanț de nereguli la un magazin Mega Image. Ce a pățit un ieșean
Lanț de nereguli la un magazin Mega Image. Ce a pățit un ieșean

Lanț de nereguli la un magazin Mega Image. Ce a pățit un ieșean

24 mai 2020, 13:46,
în Local

Un ieșean a transmis o serie de nereguli ce le-a constat în momentul în care a mers la un magazin Mega Image. Acesta relatează întreaga întamplare pe platforma de socializare Facebook.

„Tuturor ni se întâmplă mici șicane la cumpărături, dar ceea ce mi s-a întâmplat la magazinul Mega Image de la intersecția Bd Independenței cu Sărărie depășește sfera normalului cotidian.

⚠️ Joi, 21 mai, ora 20.40 proaspăt ieșit de la tuns, intru pentru a lua câteva produse în mână. Casiera, vorbind la telefon, mă întreabă dacă vreau pungă. Îi spun că nu, ia o pungă și o scanează. Îi repet clar că nu vreau pungă, o lasă deoparte, continuă scanarea, plătesc, plec. La mașină constat că punga e pe bon. Mă întorc, vociferez, recuperez banii.

⚠️ Sâmbătă, 23 mai, ora 18.20 proaspăt ieșit feciorul de la tuns, îl rog să mă aștepte că intru un minut să iau un sirop de agave de fix 25,80 bani, bun în Dukan (îndulcitor natural). Eticheta la locul ei, la casă 27,50 lei. Îi explic casierei că oricum voi da 25,80 lei, cum am dat cu două zile înainte, să cheme pe cineva să constate. Și stau, și stau. După 5 minute vine o tanti tânără, ceva șefă. Se duce, constată și zice da, așa e pe etichetă, dar s-au schimbat prețurile, nu e cât am văzut, e cât e la casă. Că nu poate să îmi dea, pentru că nu s-a bătut bonul. Stai, ce? Adică am pierdut timp din viață, semnalându-le o inadvertență, pentru a fi bătaia lor de joc? Evident, am renunțat la produs. O să îl iau din cartier la un preț mai mare, dar înscris corect pe etichetă.

? Nu prețul e problema, ci modul în care un magazin din lanțul Mega Image înțelege să își trateze clienții. Dacă mie, din două intrări, am avut două probleme nu minore, spun eu, de comportament al angajaților, mă întreb care e media celor pățiți.

Voi scrie firmei mamă Mega Image și au un termen rezonabil pentru a-și cere scuze și a oferi o cale de rezolvare amiabilă.

În caz contrar, voi proceda exact cum am procedat cu Selgros în urmă cu 10 ani și nu îmi lipsește, respectiv în această viață nu voi mai intra vreodată într-un Mega Image. Luați aminte, deci!”, a transmis ieșeanul pe un grupul Ești din Iași dacă…

Foto: Esti din Iași dacă…

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

`
`
BZI - Editia Digitală - pdf
14 decembrie 2024
14 decembrie 2024