Economic Local

Măsuri speciale luate de Veolia Iași pentru a asigura apa caldă în perioada crizei

Publicat: 27 apr. 2020
SONY DSC

Pentru a asigura continuitatea serviciilor odată cu respectarea măsurilor de izolare impuse de autorități, operatorul de termoficare Veolia Energie Iași și-a adaptat modul de organizare și funcționare. Astfel, serviciile companiei se concentrează pe zonele critice, în special pentru spitale, care trebuie să fie complet operaționale.
La nivel local, Veolia Energie Iași are ca prioritate furnizarea serviciilor de energie termică și apă caldă, indiferent de dinamica evoluției crizei COVID-19. Obiectivele principale ale operatorului local rămân: prevenirea raspândirii virusului, protecția angajaților și menținerea continuității serviciului vital pentru comunitate.

„Încă de la începutul crizei, a fost stabilit un comitet de coordonare a situației generate de criza COVID care a întocmit un plan de continuitate al activității ținând cont de mai multe scenarii de evoluție a pandemiei. S-au întreprins măsuri de securizare a stocurilor de materii prime și materiale și se menține o comunicare continuă și directă cu furnizorii strategici. Totodată, au fost inițiate și implementate programe de dezinfecție a spațiilor, echipamentelor și mijloacelor auto, iar zonele de lucru au fost dotate cu materiale și echipamente igienico-sanitare. De asemenea, compania a extins măsurile de protecție a angajaților, punând la dispoziția acestora echipamente integrale de protecție”, au precizat reprezentanții Veolia Energie Iași.

Ieșenii sunt sfătuiți să interacționeze prin mail

Totodată, au fost luate măsuri de reducere a contactului interuman, echipele fiind separate epidemiologic, astfel ca turele să nu se întâlnească între ele. În același timp, toți angajații care își pot îndeplini sarcinile de serviciu de la distanță, cu ajutorul instrumentelor și platformelor digitale, lucrează de acasă. În situațiile în care activitatea nu se poate desfășura de la distanță, Veolia Energie Iași a organizat rotația personalului, dar și punerea în rezervă a unor specialiști strategici.

„Clienții sunt încurajați să utilizeze modalitățile de contactare la distanță prin Centrul de Apel non-stop apelabil la numărul 0 800 800 123, sau prin adresa de mail iasi@veolia.com. Pentru clienții care nu au posibilitatea transmiterii online, începând cu 15 martie, s-a pus la dispoziție la cabina poartă un spațiu special unde aceștia pot depune solicitări și pot ridica răspunsurile atunci când hârtiile nu pot fi transmise pe alt canal de comunicare”, au mai precizat reprezentanții Veolia Energie Iași.





Comentarii
  • Pentru ce mai da caldura Veolia cand afara sunt 24 de grade.
    Asta in conformitate cu Ordinul 91/2007 inseamna furt si trebuie sa dea banii inapoi asociatiilor

Adauga un comentariu