Actualitate

Nu si-a imaginat ca va trece prin aceasta experienta! O femeie din Iasi acuza Urgent Cargus ca a distrus Craciunul copilului sau

Publicat: 28 dec. 2017
_____ Vizualizări 0 Comentarii
Nu si-a imaginat ca va trece prin aceasta experienta O femeie din Iasi acuza Urgent Cargus ca a distrus Craciunul copilului sau
1

@ A vrut pentru copilul sau un cadou de sarbatori @ Desi i s-a promis ca va ajunge la timp dupa ce l-a comandat online, a avut parte de o surpriza neplacuta @ Atitudinea angajatilor Urgent Cargus a socat-o @ Acum regreta ca a apelat la aceasta firma de curierat

O tanara mama din Iasi a crezut ca face cea mai buna alegere daca ii cumpara copilului sau un cadou de pe Internet. Pentru ca a vazut mai multe jucarii pe site-ul eMag care i-ar fi placut copilului sau si nu le gasea in magazinele din Iasi, a decis sa le comande. Pentru a fi sigura ca le primeste la timp pentru a le oferi fetitei, in perioada Craciunului, a facut comanda din timp.

"Pe 14 decembrie am lansat comanda la eMag. Mi-au raspuns ca au primit comanda si ca va fi livrata in perioada 22-25 decembrie. Pentru ca erau cateva zile in care nu se efectuau comenzi, fiind liber in perioada sarbatorilor, cei de la eMag au livrat comanda pe 21 decembrie, noaptea. Asa mi-au transmis printr-un mesaj pe email. Ramanea sa imi aduca firma de curierat coletele. Am comandat un tobogan si un tonomat, de cateva sute de lei", a spus M. P. Aceasta sustine ca de atunci a incercat sa rezolve situatia cu firma de curierat pentru a primi coletele.

Insa abia ieri a primit unul din cele 4 colete ce trebuiau livrate. "A ajuns doar topoganul. Nu stiu ce s-ar fi intamplat daca fetita mea era destul de mare si ar fi inteles cum sta situatia", mai spune femeia.

Citeste si : Teapa de zile mari luata de un iesean! A primit un telefon de la Fan Courier care l-a scos din minti. Si-a jurat ca nu mai apeleaza la serviciile acestei firme

Nu se mai livreaza colete

Dupa ce a aflat ca au ajuns coletele in depozitul firmei de curierat si au trecut deja cateva zile si nimeni nu a sunat-o sa o anunte ca le livreaza la domiciliu, a sunat la firma de curierat. Angajatii firmei i-au spus ca a ajuns comanda si ca sambata, pe 23 decembrie, e tot in depozit. Iar daca vrea sa vina la sediul firmei sa discute cu ei, o poate face.

"M-am dus la sediul Urgent Cargus, in zona Baza 3, langa fostul CET. Acolo am vazut in depozit mii de colete care nici macar nu erau scoase de pe peleti. I-am intrebat de comanda mea. Mi-au spus ca nu au suficienti angajati care sa desfaca paletii si sa nu ma astept sa primesc coletele prea repede. Ca sunt comenzi din luna noiembrie neonorate care o sa ajunga pana pe 15 ianuarie anul viitor. Iar eu, care am comandat luna asta, sa nu ma astept sa primesc prea curand coletele. Drept dovada ca mi-au livrat doar o parte din cadou", a spus M. P.

Aceasta mai este revoltata si pentru ca angajatii firmei au tratat-o necorespunzator. "Trei zile am sunat la numarul de la Urgent Cargus si imi dadea ocupat. Cand mi-au raspuns, mi-au zis ca nu stiu ce sa imi spuna, cand o sa-l primesc. De ce nu suplimenteaza personalul daca nu fac fata comenzilor? De ce iau atat de multe comenzi daca nu pot sa le livreze la timp? Adica iti iei o responsabilitate si apoi te faci ca ploua. Am observat ca sunt obisnuiti sa faca asta pentru ca mai multi oameni se plangeau pe site-urile de socializare ca nu sunt seriosi. S-au obisnuit cu chestia ca la noi, la romani, merge si asa. Eu nu stau cu mainile in san pana nu o sa se ia masuri. De aceea am depus si sesizare la Protectia Consumatorilor", mai spune femeia.

Citeste si : EXCLUSIV! Scandal MONSTRU in curtea unei celebre firme de curierat din Iasi. Au fost la un pas sa se linseze! – FOTO/VIDEO

Amenzi de 30.000 de lei pentru firma de curierat

Numarul reclamatiilor impotriva Urgent Cargus s-au inmultit in ultima luna. Conform informatiilor furnizate de Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor (CJPC) Iasi, in acest an au fost depuse 28 de sesizari impotriva Urgent Cargus, jumatate dintre ele fiind depuse in ultima luna. In urma verificarilor efectuate de comisarii pentru Protectia Consumatorilor au fost aplicate 13 sanctiuni in valoare de 30.000 de lei.

"Colegii mei verifica toate reclamatiile primite pe acest segment, al cumparaturilor online. A fost o perioada aglomerata, cand s-au facut multe comenzi si consumatorii au reclamat ca nu le-au fost livrate coletele la timp sau le-au primit fara sa aiba toate piesele. Am luat deja masuri in unele situatii si am aplicat sanctiuni", a spus Alexandru Hordila, comisar-sef in cadrul CJPC Iasi.

Reprezentantii Urgent Cargus nu au raspuns telefonic la numarul afisat pe site-ul lor, dar nici nu au oferit un punct de vedere la solicitarea trimisa pe adresa de email a firmei, pana la inchiderea editiei.

Adauga un comentariu