Sport

Numele campioanei Ana Maria Brânză implicat în escrocherii. Ce mesaj a transmis sportiva

Publicat: 29 nov. 2021
Ana Maria Brânză atrage atenţia că a apărut un cont fals de Facebook care promite bani şi premii fictive

Se fac escrocherii în numele unei mari campioane din ţara noastră. Ana Maria Brânză atrage atenţia că a apărut un cont fals de Facebook care promite bani şi premii fictive.

„Oameni buni, acest cont nu este al meu şi le mulțumesc mult celor care mi-au atras atenția ?

Rugămintea este să dați report şi un share acestei postări ca să evităm astfel de escrocherii ‼️‼️

Mulțumesc ❤„, a transmis sportiva pe contul său de Facebook.

Oamenii primeau un mesaj în care li se spunea că au câştigat un voucher de cumpărături în valoare de 100 de euro. Pentru a intra în posesia banilor, li se cerea să introducă un număr de telefon, dar şi date bancare.

Astfel ajungeau să fie păgubiţi.

Alte escrocherii. Mesaje înșelătoare care pretind a fi trimise de Poșta Română

Specialiștii Bitdefender au avertizat că noul mesaj înșelător transmis ca fiind din partea Poștei Române are ca scop golirea contului bancar al destinatarului.

Potrivit unui comunicat de presă al companie de securitate informatică, noi încercări de fraudă au fost detectate începând cu 8 august 2021, iar atacatorul își propune să convingă destinatarul să plătească o taxă suplimentară pentru a primi un pachet.

„Mii de email-uri frauduloase în care oamenii sunt notificaţi că pachetul lor nu a putut fi livrat din cauza neachitării unei taxe vamale de 3,54 lei au fost trimise începând de duminică către ţinte din România de pe IP-uri care aparent provin din Statele Unite ale Americii. Mesajul primit îndeamnă ţintele să acceseze un link pentru a finaliza plata şi a li se confirma expedierea coletului. După accesarea link-ului, victimele le oferă atacatorilor datele lor bancare, care pot fi folosite mai apoi de către hackeri pentru a goli conturile compromise.

Conform notificărilor postate de-a lungul timpului de către Poşta Română, compania comunică cu proprii clienţi doar prin intermediul adreselor oficiale ([email protected], [email protected]) şi nu solicită plata unor taxe vamale prin intermediul unor astfel de mesaje. De asemenea, compania nu cere clienţilor să furnizeze parole, date cu caracter personal, numere de card sau alte informaţii bancare”, se menţionează în comunicatul citat.





Adauga un comentariu