National

Poșta Română va vinde produse alimentare în oficiile poștale, printr-un parteneriat cu Auchan

Publicat: 06 mai 2022
_____ Vizualizări 0 Comentarii
Poșta Română va vinde produse alimentare în oficiile poștale printr-un parteneriat cu Auchan
Clienții vor putea găsi aici produse de băcănie, dulciuri, băuturi, snacks-uri, dar și o selecție de articole nealimentare

Poșta Română a anunțat astăzi, 6 mai, că în oficiile poștale vor fi disponibile pentru vânzare și produse alimentare și nealimentare. Proiectul va debuta cu o etapă pilot, în patru oficii poștale din orașul Pitești și reprezintă o colaborare între Poșta Română și Auchan.

„Auchan Retail România și Poșta Română au încheiat un parteneriat pentru vânzarea de produse alimentare și nealimentare în incinta oficiilor poștale din țară. Proiectul debutează cu o etapă pilot în 4 oficii poștale din Pitești. Inaugurarea a avut loc astăzi (vineri – n.r.), în prezența directorilor generali ai celor două companii”, potrivit unui comunicat de presă.

Ce vor putea cumpăra clienții

Gama selecționată, care este pusă la dispoziție de „by Auchan” este alcătuită din aproximativ 150 de produse. Aceasta este expusă pe o suprafață de vânzare de aproximativ 10-12 metri pătrați, în incinta oficiilor poștale.

Clienții vor putea găsi aici produse de băcănie, dulciuri, băuturi, snacks-uri, dar și o selecție de articole nealimentare.

„Prin acest proiect deschidem o nouă perspectivă asupra pieței, prin diversificarea plajei de servicii oferite clienților în oficiile poștale. În același spațiu în care aceștia vor accesa serviciile noastre clasice, de astăzi, vor beneficia de o ofertă bogată de produse alimentare și nealimentare din portofoliul partenerului nostru, ceea ce va avea un efect pozitiv pentru consumatorii care îşi doresc să poată rezolva lucrurile repede şi uşor”, a spus Valentin Ștefan, Directorul General al Companiei Naționale Poșta Română.

Proiectul urmează să se extindă la nivel național

În funcție de gradul de satisfacție înregistrat în rândul clienților în urma etapei pilot, cele două companii își propun o extindere la scară largă a proiectului care să acopere, treptat, cât mai multe oficii poștale din România.

Adauga un comentariu