Prima pagină » Local » Programul centrelor de încasare a taxelor și impozitelor în perioada sărbătorilor
Programul centrelor de încasare a taxelor și impozitelor în perioada sărbătorilor

Programul centrelor de încasare a taxelor și impozitelor în perioada sărbătorilor

23 dec. 2019, 15:22,
în Local

Primăria Municipiului Iași, prin Direcția Generală Economică și Finanțe Publice Locale, anunță contribuabilii, persoane fizice și persoane juridice, programul de încasare a impozitelor, taxelor, contribuţiilor şi a altor sume datorate bugetului local în perioada 24 decembrie 2019 – 6 ianuarie 2020.

Astfel, în data de 24 decembrie 2019 program de lucru se va desfășura între orele 8.30 -16.30. În perioada 25 – 29 decembrie 2019 nu se lucrează. În perioada 30 – 31 decembrie 2019 programul de lucru se va desfășura între orele 8.30 – 16.30, iar în perioada 1 – 5 ianuarie 2020 centrele de încasare vor fi închise.

Începând cu data de 6 ianuarie 2020 se vor încasa toate impozitele, taxele, contribuţiile şi alte sume datorate bugetului local inclusiv cele aferente anului 2020, în regim de program normal, respectiv de luni până vineri între orele 8.30 – 16.30, cu excepţia zilei de joi, când programul este 8.30 – 18.30.

Contribuabilii persoane fizice şi persoane juridice care efectuează plata impozitelor până pe 31 martie 2020 inclusiv nu datorează majorări de întârziere şi beneficiază de bonificaţie de 5% dacă achită impozitul pe întregul an 2020.

Neplata până la scadenţă a impozitelor şi taxelor locale atrage după sine majorări de întârziere de 1% pentru fiecare lună sau fracţiune de lună, începând cu ziua imediat următoare termenului de scadenţă şi până la data stingerii sumei datorate, inclusiv, şi obligă organul fiscal la declanşarea executării silite urmată de aplicarea efectivă a măsurilor de executare (popriri, aplicarea de sechestre etc.) în conformitate cu legislaţia națională în vigoare.

Încasarile în numerar, cât şi prin intermediul terminalelor POS care permit utilizarea cardurilor, se efectuează atât la casieriile de la sediul central din bd. Şefan cel Mare şi Sfânt nr. 11 – 15, la camera 3 (corpul B, etajul I), la camera 15 (corpul B, parter) din imobilul situat în curtea interioară a Primăriei Municipiului Iaşi, cât şi la Centrele de Cartier, după cum urmează:
1. Tătăraşi, str. Vasile Lupu nr. 82, telefon 0232.277.310;
2. Nicolina, str. Petre Ţuţea nr. 2, telefon 0232.227.517;
3. Păcurari, şos. Păcurari nr. 34, telefon 0232.276.787;
4. Alexandru cel Bun, str. Tabacului nr. 1, telefon 0232.253.160;
5. Frumoasa, b-dul. Poitiers nr. 22 – 26, telefon 0232.223.031;
6. Ghişeul din clădirea situată în şos. Naţională nr. 43, telefon 0232.264.246.

Precizăm că plăţile se pot efectua atât în numerar, cât şi prin virament cu ordin de plată şi online prin e-commerce sau ghiseul.ro.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

`
`
BZI - Editia Digitală - pdf
13 decembrie 2024
13 decembrie 2024