Afacerile de videochat isi recunosc responsabilitata fata de public, incercand sa- si asume rolul de " cel mai bun studio de videochat". Dincolo de campaniile publicitare ce fac ca elitele si profesionalismul sa fie confuzabile, care este totusi adevarul se intreaba multi dintre utilizatori.
Desi stirile false sunt o afacere infloritoare, Heylux infloreste prin performanta si evolutie. Una dintre principiile preferate in afacerea Heylux au ca baza conceptul buclei OODA, gandita intai in sistemul militar si reconceputa pentru duritatea din mediul afacerist.
Sistemul decizional al studioului de videochat se bazeaza pe ciclul decizional: Observa, Orienteaza- te, Decide si Actioneaza.
Cum sunt aplicate fiecare in parte?
1. Observatia– Heylux nu se limiteaza doar la simplul proces de angajare. Studioul analizeaza constant nu doar piata concurentiala, ci ramane constant la curent cu nevoile potentialelor colaboratoare si cum ar putea facilita acest job vietile acestora. In plusul ideii de a obtine un venit peste media celor din Romania, Heylux ofera o alta perspectiva, cea a
comisioanelor unice, lucru verificabil cu un simplu click pe site- ul oficial, unde exista si optiunea de chat live cu una dintre reprezentantele studioului.
2. Orientarea– in ciuda concurentei constante si a aparatiilor tot mai dese a stirilor negative false despre studio, Heylux continua sa- si orienteze atentia spre ceea ce conteaza cu adevarat- echipa din care este format. Intelegerea situatiei de ansamblu prin cererea de feedback constant si implementare de solutii este un alt atu cu care studioul iesean se poate lauda cand vine vorba de performantele obtinute. Beneficiile mentionate pe site ul oficial, inclusiv bonusurile de recomandare au fost rezultate ale ideilor unor persoane care, desi fara o functie avansata in firma, le- au fost ascultate parerile si puse in practica.
3.Deciziile– Concentrandu- se pe adaptabilitate si eficienta operationala, Heylux isi implica activ echipa in ceea ce priveste sistemul decizional. De ce face studioul aceasta alegere? Pentru ca cele mai bune rezolvari la probleme sunt propuse de cei care trec prin ele. Nici modelele din studioul iesean nu sunt ignorate in acest proces, facand ca fiecare parere sa conteze.
4. Actionare– Heylux nu analizeaza doar piata competitiva, ci si fiecare risc existent pentru fiecare alegere facuta. Studioul de videochat s- a aratat pregatit in ceea ce priveste deciizile ce au putut parea extreme, incepand cu noul sistem de comisionare si vacantele in care sunt trimise modelele sale anual.
Dincolo de orice parere, Heylux ramane fidel principiilor sale in ceea ce privesc corectitudinea si transparenta. Studioul cu experienta de peste 13 ani nu doar ca isi asumă rolul de lider în industria videochatului, ci creeaza un spatiu de lucru inovator, demonstrând că o abordare strategică și empatică sunt cele care, intai de toate, conduc la performanțe recunoaștere pe piață.