Raiffeisen Bank este una dintre cele mai importante bănci din România, cu un număr mare de clienţi persoane fizice, sau juridice, iar pentru toate dintre ele a emiso atenţionare serioasă privind o ameninţare care îi vizează. Mai jos puteţi vedea mesajul de atenţionare pe care cei de la Raiffeisen Bank l-au emis, iar după cum se poate vedea foarte clar, el vizează atacurile cibernetice care sunt în plină desfăşurare în momentul de faţă în toată ţara, din păcate pentru noi.
Raiffeisen Bank ştie foarte bine că nu toată lumea are cunoştinţele necesare pentru a se proteja în faţa atacurilor cibernetice, astfel că acestea pot avea uneori succes, iar datele clienţilor ar putea fi furate. Ameninţarea pentru clienţi este una cât se poate de reală, iar ea ia forma SMS_urilor, email-urilor, sau mesajelor de pe platforme de socializare, ori mesagerie, care sunt aduse în fata clienţilor Raiffeisen Bank, dar şi în faţa celor ai altor bănci din România.
Raiffeisen Bank, mesaj de atenţionare pentru clienţi
Raiffeisen Bank spune că nu ar trebui să ne lăsăm vreodată păcăliţi de mesajele de acest gen care vin de la entităţi necunoscute, şi că nu ar trebui vreodată să accesăm link-urile care sunt incluse în ele. Aceste link-uri ne pot duce către website-uri maliţioase, sau aplicaţii infectate cu malware, ele putând extrage mai apoi date din informaţiile noastre, unele putând fi folosite deasemenea pentru a fura banii clienţilor Raiffeisen Bank, iar uneori aceştia nu mai pot fi recuperaţi.
Raiffeisen Bank prezintă în clipul video de mai sus câteva sfaturi pe care clienţii le pot folosi pentru a se proteja împotriva atacurilor de tip phishing, şi nu numai, ele putând face diferenţa dintre a avea banii furaţi, sau nu. Desigur că totul stă în capacitatea clienţilor de a face diferenţa dintre un email, SMS, mesaj, real, şi unul fals, lucru care nu se întâmplă întotdeauna, aşa că Raiffeisen Bank vine cu aceste informaţii pentru a-i ajuta pe clienţi.
Raiffeisen Bank are şi pe website-ul sau o varietate de informaţii importante cu privire la atacurile cibernetice şi modalităţile prin care oricare dintre clienţi se poate proteja în momentul de faţă.