Românii care au cont la Banca Transilvania sunt direct vizați! Se întâmplă între 1 mai – 6 mai. Ce trebuie să știe clienții liderului de pe piața bancară din România?
În săptămâna următoare, clienții Băncii Transilvania se vor confrunta cu unele provocări. Banca Transilvania, între 1 mai și 6 mai, va avea un program special:
1 mai – între 12:00 și 18:00, vor fi deschise doar unitățile din centrele comerciale;
2 mai – program normal în toate sucursalele BT;
3 mai – între 12:00 și 18:00, vor funcționa doar unitățile din centrele comerciale;
4 mai – program normal în agențiile din centrele comerciale;
5 mai – închis;
6 mai – între 12:00 și 18:00, vor fi deschise doar unitățile din centrele comerciale.
Programul este adaptat în funcție de orarul centrelor comerciale. BT recomandă clienților să verifice în prealabil disponibilitatea. Oficialii băncii subliniază că pentru economisirea timpului, clienții se pot programa online. Iată operațiunile disponibile:
La bancomatele BT Express Plus se poate:
Pentru servicii bancare la distanță, ai la dispoziție soluțiile BT online:
În prezent, peste 250.000 de utilizatori ai aplicației BT Pay se bucură de funcția Round Up, care le permite să economisească sume de bani. Potrivit unui comunicat recent al băncii, opt din zece persoane care dețin conturi de economii la Banca Transilvania utilizează această funcție.
În fiecare lună, peste 12.000 de clienți își activează funcționalitatea Round Up în aplicația BT Pay, considerată una dintre cele mai populare opțiuni ale platformei. Această opțiune permite utilizatorilor să economisească automat la fiecare plată efectuată la punctele de vânzare sau online, folosind unul dintre cardurile de debit BT, fie ele digitale sau fizice, beneficiind de o dobândă anuală de 4%.
În cadrul aplicației, utilizatorii au posibilitatea de a verifica suma economisită prin intermediul funcției Round Up și pot accesa un istoric al tranzacțiilor efectuate. Conform comunicatului emis de BT, cei mai mulți clienți care folosesc această funcție au vârste cuprinse între 27 și 42 de ani, reprezentând 37% din totalul utilizatorilor. Urmează cei cu vârste între 18 și 26 de ani, care reprezintă 34%, iar adolescenții, cu vârste între 14 și 17 ani, constituie 20% din total.