Culinar

Salată pentru slăbit – Două rețete ușor de făcut în orice zi

Publicat: 17 nov. 2020
farfurie cu salata de varza pentru slabit
Pentru a avea rezultate, în afară de salate, e bine să mănânci numai alimente sănătoase și să bei suficientă apă zilnic

Avem soluţia ca să scapi de kilogramele în plus. Mai jos găseşti o salată pentru slăbit care funcţionează. Încearc-o! În definitiv, este foarte sănătos să mâncăm salate cât mai des. Au numeroase beneficii pentru starea noastră generală.

Reţeta de salată de slăbit nu e grea deloc. Se face uşor, din ingrediente puţine, dar te asigur că e bună la gust şi săţioasă. Iată ce ingrediente îţi trebuie şi care e modul de preparare.

Reţeta simplă de slăbit

O faci cu morcov şi ţelină, ambele legume în stare crudă şi în cantitate egală. Nu trebuie decât să le speli, apoi să le dai pe razătoare ori să le tai mărunt. Le pui într-un bol, le stropeşti cu puţin ulei de măsline şi zeama de la o lămâie. Pentru un plus de gust, poţi adăuga şi nişte verdeaţa tocată fin (mărar sau pătrunjel), nişte măsline şi 1-2 linguri de porumb fiert. Îţi recomand să consumi dimineaţa aceasta salată pentru slăbit.

Reţeta complexă de salată pentru slăbit

Iată ce să faci ca să slăbeşti mai uşor:

  • nu sari peste cele 3 mese zilnice. La micul dejun mănâncă un ou, o felie de pâine prăjită şi o banană. Ca băutura, cafea neîndulcita sau un pahar de suc de grapefruit. La prânz şi cina, câte o salată dietetică. Drept gustare încearcă un măr. În primele zile e mai greu, dar apoi te vei obişnui cu regimul;
  • hidratează-te suficient. Nu uita de cele 6-8 pahare de apă. Ideal ar fi să bei apa caldă cu lămâie dimineaţa, înainte de micul dejun;
  • evita alimentele nesănătoase (sucuri, fast-food, dulciuri, covrigei, paste, pâine etc.);
  • încearcă să-ţi reduci porţiile treptat, astfel încât să-ţi obişnuieşti stomacul să ceară mai puţină mâncare.

Salata dietetică se face din ţelină, varză şi morcovi. Toate sunt în stare crudă. Ca să le dai gust bun, un pic de ulei de măsline, piper, sare şi zeama de lămâie. Iată de ce tocmai aceste 3 legume:

  • morcovul este bun pentru vedere şi are efecte anti-imbatranire;
  • ţelină scade colesterolul rău din sânge şi reduce tensiunea arterială;
  • varza detoxifiaza organismul şi ajuta sistemul digestiv.




Adauga un comentariu