Școala Gimnazială „Alexandru cel Bun” din Iași a găzduit marți, 29 noiembrie 2022, workshop-ul dedicat cursului ”Pathways to become a digitally competent educator” (Valencia, Spania, octombrie 2022), curs finanțat prin programul Erasmus+, în cadrul proiectului „Tehnici inovatoare pentru fiecare elev” 2022-1-RO01-KA122-SCH-000079170. Proiectul se desfășoară pe o perioadă de 11 luni și a adus școlii un grant de 31.085 Euro, grant cu ajutorul cărora se vor realiza trei mobilități de formare, dedicate cadrelor didactice.
Obiectivul principal al cursului ”Pathways to become a digitally competent educator” l-a reprezentat dezvoltarea competențelor digitale a patru profesori de la Școala Gimnazială „Alexandru cel Bun” din Iași, familiarizarea cu diverse platforme online și aplicații ce pot face lecțiile mai atractive și interactive. Astfel, participanții la cursul din Valencia și-au creat un portofoliu digital cu resurse si aplicații, care sunt implementate la orele de curs.
Echipa de diseminare a primului curs a fost formată din coordonatorul proiectului, prof. dr. Rusu Georgiana, directorul-adjunct, prof. Gutuman Adina, prof. Gavrileț Simona și prof. dr. Căruceru Mirela.
Workshop-ul intitulat „Digitalizarea școlii” s-a desfășurat în sistem hibrid și a avut participanți, pe lângă dascălii școlii, cadre didactice din municipiul Iași și județul Iași.
La acest atelier, participanții au testat aplicații diverse precum: Nearpod, Quizlet live, Edpuzzle și Wooclap. Aceste aplicații sprijină procesul de instruire și evidențiază că este necesar ca noile tehnologii și inovații în educație să contribuie la dezvoltarea armonioasă a elevilor. Aceste instrumente online sunt extrem de utile, pentru că ele înregistrează progresul elevilor și oferă feedback instant, generând rapoarte de progres. La finalul workshopului, participanții au putut completa și descărca un certificat, care atestă nivelul de competențe digitale.
Evaluarea plus-valorii acumulate în urma acestui stagiu de formare din Valencia, Spania se va realiza prin chestionare, rapoarte de activitate și proiectarea unor lecții demonstrative în cadrul comisiilor metodice, cu accent pe utilizarea noilor tehnologii în predare-învățare-evaluare.
Bravo ! Ce părere aveți daca nu mai trimiteți mesaje părinților prin care le cereți să facă pregătire in privat ? Cum e posibil că un profesor de limba romana să propună contra sumei de 110 lei ședința , să facă pregătire cu proprii elevi de la clasa ???????
Inteleg ca scoala a cheltuit parte din grant pe vizite pentru a juca Quizlet, Kahoot, Quizziz, Blooket, Baamboozle etc. Na, ca v-am dat eu gratis inca 4 aplicatii de jucangeala. Inteleg ca trebuie sa faceti diseminare pentru dosar, dar treceti acolo niste activitati mai de Doamne-ajuta ca rad curcile de voi.
Banii se cheltuie pe plimbarea personalului didactic, pe plata managerului de proiect de obicei directorul scolii, selecţia celor care se plimba nu este transparentă, iar copii nu se aleg cu nimic din aceste proiecte …………..
La proiecte înainte da la școală înapoi. Prima data, înainte să vă băgați în Erasmus, faceți-vă datoria pentru elevi…sunt mulți profesori din Școala Gimnazială,,Alexandru cel Bun” care nu își fac datoria și consideră că toți fac pregătire ( mai ales pentru examenul de capacitate).
@Eu sunt profesori care aleg să vorbească la orele in care ar trebui să se facă lecții și pregătire pentru evaluarea națională, despre tot felul de excursii etc.