Economic Local

Se fac angajări la Primăria Pașcani! Două posturi disponibile au fost scoase la concurs

Publicat: 11 dec. 2020
_____ Vizualizări 0 Comentarii
Se fac angajări la Primăria Pașcani Două posturi disponibile au fost scoase la concurs
Persoanele care vor să lucreze într-o instituție publică pot participa la concursul organizat de Primăria Pașcani

Persoanele care caută un loc de muncă pot participa la concursurile organizate de Primăria Municipiului Pașcani. Probele vor fi susținute la începutul anului 2021. Candidații trebuie să întrunească mai multe condiții impuse de organizatorul probelor

Primăria municipiului Pașcani face angajări. Pe data de 11.01.2021 este programată proba scrisă pentru ocuparea a două posturi de consilier și inspector la Serviciul Cadastru, Fond Funciar și consultanță agricolă. Pentru primul post se cere o experiență de 1 an și diplomă de licență sau echivalentă. Candidații pentru al doilea post trebuie să aibă aceeași vechime în specialitatea studiilor, dar și o diplomă de licență în domeniul ingineriei geodezice. Candidații care trec de proba scrisă vor susține un interviu.

„Dosarele de concurs se depun la sediul autorității sau instituției publice organizatoare, în termen de 20 de zile de la data publicării anunțului. Durata normală a timpului de muncă este de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână. Bibliografia, tematica, atribuțiile prevăzute în fișa postului, precum și alte date necesare desfășurării concursului se afișează pe pagina de internet a autorității sau instituției publice organizatoare, la secțiunea special creată în acest scop”, se arată în anunțul publicat pe data de 10.12.2020 de Agenția Națională a Funcționarilor Publici (ANFP).

Pe data de 21 ianuarie 2020, Primăria municipiului Pașcani a organizat alt concurs, pentru ocuparea a două funcții de execuție. Este vorba despre două posturi de inspector asistent la Serviciul Taxe și impozite Locale.

Primăria Pașcani nu reușește să finalizeze licitația pentru modernizarea pieței din municipiu

Primăria Pașcani a lansat în luna octombrie 2020 o licitație pentru modernizarea pieței de pe strada Ceferiștilor din municipiu. La procedura cu o prevedere bugetară de 6.342.293 lei, fără TVA, aproape 1,3 milioane euro, s-au prezentat două asocieri de firme: Ungureanu Trans SRL (Vaslui) – Artehnic SRL și Law Consulting M&A SRL (Botoșani) – Casido SRL, Corams Grup SRL, Alin Trans Construct SRL. Ofertele au intrat în etapa de evaluare tehnică. Însă, etapa durează de mai bine de două luni. În cazul unor astfel de licitații, atribuirea contractului se realizează mult mai rapid. Evaluarea tehnică trebuie realizată până pe data de 31.01.2021, urmând ca ofertele să intre în etapa de evaluare financiară. Oferta cu prețul cel mai mic va fi declarată câștigătoare.

S-a propus reabilitarea a trei clădiri de pe strada Ceferiștilor

Conform necesarului, constructorul care va câștiga licitația trebuie să reabiliteze trei corpuri de clădire deja existente. Într-una dintre clădiri va funcționa o piață de tip bazar pentru produse nealimentare. Totodată, va fi construită o clădire nouă cu regimul de înălțime Parter, destinată activităților specifice unei piețe agroalimentare. Suprafața de teren studiată este de 7.480 metri pătrați. Din închirierea spațiilor sunt prevăzute venituri anuale de 570.000 lei.

„Oportunitatea investiției este generată de necesitatea dezvoltării și modernizării spațiilor destinate comercializării produselor agroalimentare, reușind astfel creșterea capacității de producție a comercianților autohtoni prin oferirea unei piețe de desfacere. Având în vedere specificul investiției, considerăm că cererea de bunuri și servicii va permite: înființarea unei zone de comerț cu produse agroalimentare proaspete de cea mai bună calitate comercializate la prețuri de producător, eliminarea speculei și evaziunii fiscale, comercianții și producătorii de produse agricole beneficiază de condiții bune de comercializare a mărfurilor”, se arată în caietul de sarcini.

Adauga un comentariu