Economic Local

Serviciul de Ambulanță Județean Iași cumpără echipamente de protecție! Contractul este de 300.000 de euro

Publicat: 27 ian. 2021
Sediul Serviciului de Ambulanță Județean Iași
Angajații de la Serviciul de Ambulanță Județean Iași vor primi noi echipamente de protecție

Conducerea Serviciului de Ambulanță Județean Iași organizează o licitație la finalul lunii februarie 2021 pentru achiziția materialelor de protecție. Necesarul este pentru o perioadă de 13 luni. Oferta cu prețul cel mai mic va fi declarată câștigătoare

Serviciul de Ambulanță Județean (SAJ) Iași continuă programul de achiziții. Pe data de 26.02.2021 este programată licitația pentru furnizarea mai multor loturi de viziere și mănuși nesterile. Valoarea estimată a contractului este de 1.420.000 lei, fără TVA, aproape 300.000 de euro. Achiziția face parte din acțiunile privind combaterea infecției cu COVID-19.

„Prin încheierea contractului de achiziție publică, autoritatea contractantă urmărește achiziționarea de materiale și echipamente de protecție, asigurând buna desfășurare a activității medicale din cadrul SAJ Iași, în contextul actual al pandemiei COVID-19. SAJ Iași intenționează să achiziționeze materiale și echipamente de protecție pentru realizarea actelor medicale la standardele de calitate impuse de legislația în domeniul serviciilor medicale. Obiectivul specific al achiziției îl constituie achiziționarea de materiale și echipamente de protecție, pentru aproximativ 13 luni”, se arată în caietul de sarcini.

În 2020, SAJ a alocat o sumă importantă pentru revizia echipamentelor de pe ambulanțe.

Contractul prevede achiziția unei cantități maxime de 1.300.000 de mănuși

Conform contractului, necesarul este de 1.300.000 de mănuși nesterile de examinare și 10.000 de viziere. Este vorba despre o cantitate maximă estimată.

„Toate produsele trebuie să fie acoperite de garanție, conform specificațiilor producătorului. Garanția va acoperi atât neconformitățile de calitate, cât și neconformitățile de ambalare, furnizare etc., inclusiv incidentele survenite pe timpul transportului către autoritatea contractantă (pentru produsele deteriorate va exista posibilitatea înlocuirii acestora). Recepția produselor se va efectua pe bază de proces-verbal semnat de contractant și autoritatea/entitatea contractantă. Recepția produselor se va realiza în mai multe etape, în funcție de comenzile din cadrul contractului respectiv. Livrarea produselor se va face după încheierea contractului de achiziție publică, pe bază de comandă fermă”, se mai arată în documentația procedurii.

La Institutul de Psihiatrie „Socola” concurența este mare

Și Institutul de Psihiatrie „Socola” din Iași a organizat o licitație pentru furnizarea mai multor loturi de materiale sanitare. Recent, nu mai puțin de 55 de oferte au fost depuse în cadrul licitației. Printre firmele participante se numără: Alfamed Clinic SRL, Aurocom SRL, BTL Romania Aparatură Medicală SRL, Neramo Distribution SRL, Melopeea SRL, Medi Sense SRL, Axia Medical SRL, MLM Medical SRL etc. Contractul se va derula prin intermediul unui acord-cadru ce se va desfășura pe o perioadă de 12 luni.

Reprezentanții Institutului au stabilit și un necesar lunar de echipamente: combinezon de unică folosință (mărimi M, L, XXL, XXXL) – 1.700 bucăți, mască chirugicală de uz medical: 32.000 bucăți, mască de protecție respiratorie FFP2 – 2.800 bucăți, vizieră de protecție cu burete – 650 bucăți, halate de unică folosință – 3.900 bucăți, pijamale de unică folosință – 1.500 bucăți, capeline – 3.000 bucăți, botoșei înalți de unică folosință – 1.000 bucăți, măști chirurgicale FFP1 – 1.200 bucăți, lenjerie de pat de unică folosință – 5.000 bucăți. Contractul are o valoare estimată de 500.000 euro, fără TVA.





Adauga un comentariu