National

Sfaturi esențiale de urmat înainte de culcare. Scăpați de obiceiurile nocive

Publicat: 26 iul. 2020

Trăim vremuri în care somnul a devenit un moft. Și asta pentru că nu mai avem timp nici măcar pentru cele 7-8 ore de somn atât de recomandate de medici. Astfel, ajungem să ne odihnim maximum 5-6 ore pe noapte. Tocmai de aceea este extrem de important să învățăm cum să facem aceste puține ore cât mai odihnitoare. Evitați lichidele cu cel puțin 1-2 ore înainte de culcare! În cazul în care consumați lichide cu puțin timp înainte de a vă culca, este posibil ca odihna dumneavoastră să fie întreruptă cel puțin o dată.

Încercați să vă detașați de probleme!

Mențineți o distanță strategică față de problemele zilnice și creați-vă un timp și o rutină sănătoasă cu privire la somn. Astfel, creierul dumneavoastră se va putea odihni. Nu ”stați pe telefon” înainte de culcare. Expunerea la lumina albastră a telefonului sau a altor dispozitive duce la stoparea producției de melatonina, hormonul care reglează trecerea organismului din starea de veghe în cea de somn. Acest lucru este valabil și pentru televizor.

Puneți preț pe saltea!

Salteaua pe care o folosiți face o mare diferență între un somn bun și o noapte grea. Dacă salteaua este de calitate slabă sau dacă este uzată, poate provoca dureri de spate și de gat, nu doar pentru oamenii în vârstă ci pentru toate vârstele! De asemenea, salteaua poate afecta calitatea somnului și automat și performanțele de a doua zi.

Nu mâncați și nu ”ronțăiți” nimic cu cel puțin 3 ore înainte de culcare.

Procesul de digestie menține organismul alert, astfel încât calitatea somnului va fi afectată. De asemenea, numeroase studii au demonstrat o strânsă legătură între mesele înainte de culcare și coșmaruri.

Evitati activitatea intensă sau exercițiile fizice cu cel puțin 2 ore înainte de culcare. Medicii spun că somnul va fi deficitar în cazul în care vă suprasolicitați în orele dinaintea somnului. Picioarele înghețate afectează somnul. Chiar dacă este o afirmație neobișnuită, veți vedea că, dacă folosiți o pernă caldă sau șosete, somnul se va instala mult mai repede. Majoritatea studiilor arată că, dacă mergeți la culcare la o oră anume, în fiecare seară la aceeași oră și aveți o rutină înainte, cum ar fi spălatul pe dinți, dușul, etc, somnul va fi de calitate și vă veți trezi odihniți a doua zi.

Nu consumați băuturi care conțin cafeină cu cel puțin 4 ore înainte de culcare. Aici este inclus și ceaiul verde sau negru, băuturi puternic energizante.

3 sfaturi naturale pentru ameliorarea durerilor de spate

Sfaturi naturale pentru durerile de spate. Durerea de spate este foarte comuna astăzi. Scolioza, artroza etc. Toate acestea sunt uneori insuportabile și nu știți cum să le calmați. Iată câteva sfaturi naturale pentru ameliorarea durerilor de spate.

Activitatea fizică și beneficiile sale

Activitatea fizică poate fi benefică în ameliorarea durerilor de spate. Indiferent dacă este vorba despre osteoartrită sau lumbago, există mai multe tehnici de ameliorare a acestora. În primul rând, înotul, care este cunoscut pentru ameliorarea durerilor de spate.

Yoga este, de asemenea, un sport foarte eficient pentru durerile de spate. Într-adevăr, acest sport ne permite să ne calmăm, dar și să relaxăm mușchii. Există mai multe poziții tipice pentru ameliorarea durerii, mai ales atunci când aveți scolioză sau sciatică. Poziția esențială a yoga este orientată în jos pentru câine și pentru copii, în special pentru ameliorarea inferioară a spatelui.

Sfaturi naturale pentru durerile de spate. Căldura, un element important pentru calmarea spatelui

Într-adevăr, căldura permite relaxarea mușchilor și ameliorarea durerii, în special la vertebre. Există mai multe variante. Vindecările termice sunt foarte renumite, deoarece permit să petrecem un moment de relaxare, astfel încât toți mușchii noștri să se relaxeze. Saună, hamam, baie de namol, toate au beneficii la nivelul spatelui prin căldura pe care o degaja.

Un alt remediu eficient, după o activitate fizică grea, o baie caldă bună sau un prosop fierbinte în zona dureroasă sunt întotdeauna benefice. Acest lucru ajută la calmarea durerii în mod natural.

Plante și uleiuri esențiale pentru calmarea durerilor de spate

Un masaj cu uleiuri esențiale este foarte benefic pentru calmarea durerii. Aceste uleiuri vegetale naturale vă permit să va decomprimați și există o multitudine de variante. Verbina este foarte eficientă pentru durerile de spate și pentru perioade. Uleiul de sunătoare are o acțiune antiinflamatoare care relaxează mușchii.

Lavanda este, de asemenea, un remediu foarte eficient, deoarece determina sistemul nervos să se calmeze. Pentru fiecare ulei esențial, se diluează 5 picături în 15 ml ulei de arnica. Datorită acestor uleiuri, obținem masaje foarte relaxante și mai ales eficiente!

Coaja de salcie albă devine din ce în ce mai cunoscută. Este utilizata în medicina pe bază de plante pentru a lupta împotriva durerilor inflamatorii. Ajută la ameliorarea durerii precum osteoartrita, dar este, de asemenea, utilizata pe scară largă pentru somn. În cele din urmă, este recunoscut de Agenția Europeană pentru Medicamente.





Adauga un comentariu