Se pare că Altex România a început să dea mai multe ţepe, sau aşa susţine mai mulţi clienţi care s-au trezit cu mii de lei blocaţi după ce au încercat să cumpere un PlayStation5 de pe site.
Clienţii povestesc, într-o postare publicată pe Facebook faptul că au dorit să cumpere celebra staţie de jocuri dar s-au trezit că există doar o tombolă ci nu produsul în sine.
Altex România dă ţepe, susţin mai multe persoane păcălite
Altext România se află în centrul unui scandal uriaș după ce mai multe persoane s-au trezit cu banii blocaţi după ce au dorit să cumpere un PlayStation5. Într-o postare publicată pe o reţea de socializare, aceştia spun faptul că în momentul în care s-au gândit să cumpere staţia de jocuri s-au trezit ca totul este o mare teapă fiind înscrişi, de fapt, într-o tombolă. Cu toate că au fost înscrişi la doar o tombolă, compania specializată în vânzări de electronice le-a luat banii aferenţi preţului produsului cumpărat. Aşadar, clienţii s-au trezit şi fără produs şi cu imposibilitatea de a cheltui proprii bani. Pentru a cere o explicaţie şi pentru a raporta situaţia, clienţii au decis să apeleze la numărul de pe site, număr destinat reclamaţiilor. Fără succes aceştia au stat şi o oră la telefon fără a putea lămuri situaţia. Un client a afirmat faptul că pe e-mail i-a venit şi statusul comenzii pentru produsul menţionat mai sus. Furios, bărbatul a hotărât să facă o plângere către Protecţia Consumatorului
În atenția Altex România și Dan Ostahie.
Poate lămurți și muritorii de rând de ce când ați dat drumul pe site la comenzile pentru PlayStation5 nu ați specificat că, de fapt, ne înscriem într-o tombolă.
Abia după ce am plasat comanda, pe site, pe pagina produsul PlayStation5 a apărut un banner care spunea că, de fapt, nu am cumpărat consola(deși e-mail-ul de confirmare cât și statusul comenzii spune altceva) și că vom participa la o tombolă pentru ea.
Voi sunteți serioși? Ați dat și pagina produsului jos în momentul de față. Eu și alți prieteni sunăm de 1 oră în Call-Center și nu suntem preluați de nimeni. Nu e normal să faceți așa ceva.
Practic, ne-ați blocat banii, iar noi, în momentul de față nu putem face nimic pentru a anula comanda, comandă care, de fapt, este doar o înscriere la o tombolă, pentru 2 console.
Voi vă dați seama ce marketing mincinos ați făcut? Ați actualizat site-ul abia după ce au făcut oamenii “n” comenzi.
Nu scăpați fără ANPC.
P.S : vă rog tare mult să mă ajutați cu un share.
Nu este singura teapa dată de Altex
Nu este singura teapa dată de Altex clienţilor. Vorbim despre o întâmplare din vara anului 2020 când un ieşean acuza faptul că a fost nevoit să achite 300 de lei pentru un cadou pe care trebuia să îl primească odată ce şi-a achiziţionat laptopul. Când laptopul nu a mai funcţionat în parametri normali, ieşeanul şi-a dorit banii înapoi. Compania l-a pus să plătească şi cadoul care venise odată cu laptopul deşi bărbatul a spus expres că nu este interesat de acesta:
„Am cumpărat un laptop marca Huawei. După ce am achitat suma de 2.800 lei, am primit un cadou ce a constat într-un kit de Microsoft Office, cu licență, pentru o perioadă de 365 zile. La scurt timp, laptop-ul nu mai funcționa în parametrii inițiali. Se bloca când vizonam un filmuleț pe youtube, trebuia să resetez calculatorul de fiecare dată. Am cerut banii înapoi, îmi era frică să cer înlocuirea.
Când am returnat laptop-ul, mi-au spus să plătesc contravaloarea cadoului, adică 300 lei. Mie mi se pare o țeapă treaba asta. Am spus că le dau kit-ul înapoi pentru că nu am nevoie. Mi-au spus că nu mai poate fi primit pentru că e cu licență. Putea să existe o soluție de blocare a licenței. Mi-au dat banii pe laptop, dar m-au obligat să plătesc acest kit. Lumea trebuie să știe de aceste practici”, a povestit Marian Grigoraș, în vârstă de 46 de ani.