Local

Un tren a rămas blocat în tunelul din apropierea Gării Bârnova

Publicat: 06 aug. 2023
_____ Vizualizări 4 Comentarii
Un tren a rămas blocat în tunelul din apropierea Gării Bârnova
Un tren a rămas blocat în tunelul din apropierea Gării Bârnova

Un tren a rămas blocat, duminică după amiază, într-un tunel din apropierea Gării Bârnova, județul Iași. Trenul circula pe ruta Iași – București.

„Nu am pățit asa ceva niciodată, nu se știe cât mai durează până e tractat trenul, se așteaptă o noua locomotivă. De 30 de ani de când muncesc nu am pățit așa ceva“, a spus controlorul.

Potrivit călătorilor, aceştia au fost nevoiţi să stea aproximativ 40 de minute în tunel

Trenul a plecat din Gara Iaşi la ora 14.00 şi ar fi trebuit să ajungă la Bucureşti, conform programului, la ora 21.18. În aproximativ 30 de minute de la plecarea din staţia Iaşi, locomotiva s-a defectat în timp ce trenul se afla în tunelul din apropierea Gării Bârnova.

Potrivit călătorilor, aceştia au fost nevoiţi să stea aproximativ 40 de minute în tunel, până când a ajuns de la Iaşi o altă locomotivă care să tracteze trenul până în cea mai apropiată gară.

Conform declaraţiilor directorului CFR Iaşi Călători, Ioan Grădinariu, trenul a plecat din staţia Bârnova la ora 17,19, înregistrând astfel trei ore întârziere.

„Locomotiva de remorcare s-a defectat şi a trebuit să aducem locomotivă de ajutor din Iaşi. Trenul a plecat din staţia Bârnova la ora 17,19”, a declarat directorul CFR Iaşi, Ioan Grădinariu.

Risc uriaș pentru oameni

Un pasager atenționează asupra posibilității producerii unui cutremur, în condițiile în care sute de oameni sunt blocați în trenul care se află în tunel.

„Sunt în trenul de călători Iași – București care a staționat instantaneu în tunelul de la Bârnova. Nimeni nu ne întreabă nimic, nimeni nu ne spune ce se întâmplă, ci doar ni se spune că pur și simplu s-a întâmplat. Sunt copii care așteaptă apă, sunt oameni în vârstă care nu pot respira din cauza căldurii.

Eu merg la București! Merg foarte des pe această rută și s-a mai întâmplat. De exemplu, la Tecuci s-a stricat locomotiva în câmp, au schimbat-o și apoi s-a stricat și a doua locomotivă. Sper să nu aveam aceeași „baftă“ să se întâmple la fel. E foarte periculos că suntem într-un tunel. Dacă se întâmplă un cutremur ce facem? Trebuie să ajung și la aeroport, ce fac? Sun la avion să îi spun să mă aștepte?“, a spus un alt pasager.

Este vorba de trenul IR12662. De asemenea, trenul a fost tractat până în Gara Bârnova. Acum se așteaptă o altă locomotivă de schimb, pentru a prelua vagoanele.

Sursa FOTO: DC News – Doinița Manic
Comentarii
  • Exact asa arata vagoanele pentru distante mari : ca pentru distante mici, ca pentru navetisti chinezi (mici si slabi). Loc de bagaje n-ai. Locul este ingust si stramt. Mie nu-mi incap picioarele, trebuie sa stau sucit, cu genunchii pe coridor. Nu poti deschide un geam. Daca trage unu o basina, cad toti secerati. Buda e cu hardau dedesubt. Foloseste-o in prima ora, ca dupa aia se umple hardaul. De duhoare nu mai spun. Fiecare isi da seama ca hardaul se cobaltaie cand trenul merge.

    O vorba si termin : dobitocul de sef care a cumparat vagoanele astea nu merge cu trenul. Habar n-are cum e de fapt.

  • @Anonim, ai dreptate. In completare la ce ai spus : „dobitocul de sef” – bine i-ai spus – a cumparat vagoanele din impozitele noastre, nu din banii lui.

  • Sabotaj ,marca cfr

    Dupa ce basescu a furat vagoanele și le a vandut prin portul Constanța,,30ani nu s au mai cumparat locomotive,ce mai vreti ,?
    Locomotivele in circulatie au cate 50 ani fiecare
    Gratuitati la elevi ,studenti,pensionari. IT sti neimpozitati.
    Este bine ,nu?

  • Să zică merci că au stat la răcoare, la umbră în tunel. De obicei, când se strică câte o locomotivă, se stă în soare, pe câmp și fără apă

Adauga un comentariu