După modelul lui Bayern Munchen, U Cluj a scos la vânzare măști faciale de protecție cu însemnele clubului. Astfel, în timpul pandemiei de coronavirus, suporterii „șepcilor roșii” pot să-și achiziționeze măștile chiar de pe site-ul oficial cu 19 lei. Printre modele există unul și cu inscripția „Never Give Up” (n.r.: nu renunța niciodată).
Bayern Munchen a făcut primele măști cu însemnele clubului
U Cluj nu este însă prima echipă din România care a apelat la așa ceva. La fel a procedat ASU Poli Timișoara, din Liga 2, care a pus un preț de 15 lei de mască, iar din Liga 1, Universitatea Craiova.
Însă echipa care a născocit această idee este Bayern Munchen. Nemții au demonstrat asfel cât de mult contează marketingul, iar în doar 24 de ore au vândut peste 100.000 de măști.
Bavarezii au anunțat însă că donează spitalelor banii obținuți din acest business. Având în vedere că prețurile unei măști făcute de Bayern variau între 6 și 18 euro, în funcție de model, un calcul simplu arată că într-o singură zi s-a strâns o sumă de peste un milion de euro.