Magazin

URED Group vă ajută să îndepliniți criteriile de bază pentru a înființa o firmă

Publicat: 26 ian. 2023
_____ Vizualizări 0 Comentarii
URED Group vă ajută să îndepliniți criteriile de bază pentru a înființa o firmă
Găzduirea sediului oficial este o alternativă pentru care puteți opta în cazul în care sunteți în căutarea unui spațiu optim pentru biroul firmei dumneavoastră

Dintre condițiile de bază pe care trebuie să le îndepliniți pentru a pune bazele unei firme, deținerea unui sediu social se află printre primele ca importanță. Obligativitatea indicării unei adrese oficiale pentru birou este reglementată prin lege, ceea ce înseamnă că fără un astfel de spațiu nu puteți funcționa. Există, totuși, soluții optime la care să puteți apela chiar dacă nu dispuneți de un loc pe care să îl utilizați astfel ori întâmpinați probleme în a obține acordurile necesare de la vecini și instituții. Serviciile de găzduire sediu social in Bucuresti de la URED sunt doar la un click distanță și vă ajută să eliminați din calea dumneavoastră multiple riscuri.

De ce este important să dețineți un sediu social valid?

În primul rând, fără o adresă oficială la care să indicați desfășurarea activității, te afli în imposibilitatea de a obține documentele necesare pentru a-ți înființa o firmă. Pe de altă parte, dacă te afli în situația în care contractul curent a expirat, te expui unor sancțiuni majore. Pe de o parte, firma în cauză devine inactivă, costurile pentru reluarea activității fiind semnificative. Totodată, amenzile ce pot fi date în urma unui control sunt mare și reprezentantului legal i se va deschide cazier fiscal. În cazul ultim, se poate recurge la dizolvarea din oficiu a firmei.

Alegeți serviciile URED Group pentru a ține la distanță orice problemă

Găzduirea sediului oficial este o alternativă pentru care puteți opta în cazul în care sunteți în căutarea unui spațiu optim pentru biroul firmei dumneavoastră. Mai mult decât atât, această soluție se dovedește a fi foarte avantajoasă și din punct de vedere financiar și de timp. Puteți obține foarte rapid actele necesare cu posibilitatea de mutare imediată, pentru a începe să activați conform legii.

Totodată, ofertele de preț sunt adaptate nevoilor dumneavoastră, având trei variante dintre care să alegeți. Pentru un sediu inactiv, doar în acte și cu o căsuță poștală activă, prețul este de doar 9 EUR pe lună. În cazul în care vreți să desfășurați activitate, însă în sistem moderat și să închiriați un spațiu delimitat în vederea obținerii înregistrării că plătitor de TVA, prețul este de 35 EUR pe lună. Dacă vă doriți un birou complet, cu toate dotările necesare, unde să vă desfășurați activitatea, veți plăti doar 10 EUR per metru pătrat închiriat pe lună.

Vă bucurați de poziționare avantajoasă în București

La ora actuală, URED Group propune locații multiple, moderne și complet dotate pentru activitate concretă, în sectoarele 1 și 2 din București. Aici aveți posibilitatea de mutare imediată și veți obține toate actele necesare acestui demers foarte rapid, astfel încât chestiunile de ordin administrativ să nu reprezinte o piedică în urmarea parcursului dorit.

Completați formularul de pe site și obțineți o ofertă pentru găzduirea sediului social

Din momentul în care ați stabilit că aceste servicii sunt ideale pentru firma dumneavoastră, vă mai despart doar doi pași de semnarea contractului. Accesați și completați formularul disponibil online cu datele solicitate și transmiteți cererea. Un reprezentant URED vă va contacta într-un timp foarte scurt pentru a stabili detaliile colaborării și a vă pune la curent cu toate informațiile de care aveți nevoie pentru a beneficia din plin de toate avantajele acestei alegeri.

Condițiile pe care trebuie să le îndepliniți pentru a obține aceste servicii sunt minime. Este nevoie doar de încheierea unui contract pe minim un an, cu posibilitate de prelungire, cu achitare în avans, plus o declarație notarială de nesuprapunere.

Obțineți condițiile optime de funcționare pentru firma dumneavoastră cu ajutorul serviciilor URED Group!

Adauga un comentariu