International

Victoria’s Secret intră în insolvență. Ce a anunțat celebra companie

Publicat: 05 iul. 2020

E lovitură șoc după pandemie. Una din cele mai cunoscute mărci de lenjerie intimă anunță că intră în insolvență. Victoria’a Secret din UK e cel mai recent retailer care intră în insolvenţă. 800 de locuri de muncă sunt puse în pericol. Magazinele Victoria’s Secret din Statele Unite sau alte ţări nu vor fi afectate de procesul de insolvenţă.

Victoria’s Secret intră în insolvență

Administratorii vor prelua controlul filialei UK al Victoria’s Secret pentru a restructura contractele de închiriere sau pentru a vinde cele 25 de magazine care numără 800 de angajaţi, conform Marketwatch.

Deloitte a fost numit administrator pentru a renegocia clauzele contractelor de închiriere, într-o încercare de a salva afacerea, au spus vineri propietarii L Brands şi Deloitte. L Brands, al cărui profit scade constant din 2016, a raportat pierderi nete de 366 mil. de dolari pentru anul fiscal ce s-a încheiat la 1 februarie. Vânzările au înregistrat suma de 12,9 mld. de dolari. Magazinele Victoria’s Secret din Statele Unite sau alte ţări nu vor fi afectate de procesul de insolvenţă, iar în Marea Britanie vânzările online vor continua ca şi până acum.

Creşterea costurilor, a vânzărilor online şi înăsprirea competiţiei au pus multă presiune pe magazinele de retail în ultimii ani. Firma de contabilitate, parte din The Big Four, numită să preia controlul companiei, a spus că retailerul de lenjerie intimă a devenit o victimă a pandemiei coronavirus. Măsurile de restricţie din Marea Britanie au făcut ca magazinele de retail neesenţiale să fie închise la sfârşitul lunii martie.

„Efectele restrictiilor, combinate cu provocările generale pe care le întâmpină magazinele tradiţionale au condus la nevoia de finanţare, rezultând insolvenţa de astăzi’’, a declarat Rob Harding, administratorul Deloitte.

„Luăm mai multe măsuri, atât pentru Victoria’s Secret, cât şi pentru Victoria’s Secret PINK, spre a întări şi garanta succesul afacerii ca o companie de sine stătătoare. Ca parte a planului de creştere a profitului, ne uităm la pierderile operaţionale din cele 25 de magazine din Marea Britanie”, a spus directorul executiv interimar Stuart Burgdoerger al Deloitte.

Victoria’s Secret, primul magazin în România

Casa de modă americană Victoria’s Secret, cunoscută mai ales pentru articolele de lenjerie intimă, a deschis primul magazin în România, în aeroportul Otopeni, în zona duty free.

Magazinul a fost deschis în urmă cu o lună, dar astăzi a fost anunțat oficial.

„Tratativele pentru aducerea brandului în România au durat aproape un an”, spune Cristian Negoiță, Director General Millenium Pro Design, unul dintre liderii europeni din domeniul travel retail și care operează magazinul din aeroportul Otopeni.

Millenium Pro Design operează sub brandul BestValue, o rețea de magazine situate în cele mai importante aeroporturi din România, precum București (Otopeni), Craiova, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Suceava, Bacău, Constanța și Oradea.

Brandul Victoria’s Secret a fost fondat în 1977 în San Francisco, California, de soții Roy și Gaye Raymond. Numele a fost inspirat de designul magazinului realizat de Gaye Raymond în stilul epocii victoriene. Brandul se adresa inițial bărbaților care voiau să cumpere lejerie intimă pentru partenere, așa că i-au asociat ideea de secret pentru a recrea un nivel de intimitatate cu cumpărătorii. În 1982, Roy Raymond și-a vândut afacerea pentru 1 milion de dolari, iar compania Limited Brands (acum L Brands) a reorientat-o către clientela de sex femin.





Adauga un comentariu