Magazin

Accent pe mediul de lucru: Euromaster este despre oameni și despre profesionalism!

Publicat: 20 ian. 2022
_____ Vizualizări 0 Comentarii

Un mediu de lucru eficient contribuie in mod activ si direct la indeplinirea obiectivelor unei companii. Aceasta este o afirmatie 100% adevarata care, din pacate, nu este luata in considerare de unele entitati din Romania.

Totusi, este clar faptul ca daca angajatii nu sunt tratati cu respect si cu profesionalism, atunci compania va avea de suferit pe termen lung. Asadar, o institutie trebuie sa se concentreze pe doua lucruri atunci cand urmareste dezvoltarea din toate punctele de vedere – anume pe oameni si pe profesionalism.

Pentru cei care sunt in cautare de ceva nou atunci cand vine vorba de mediul de lucru, Euromaster este de parere ca modul in care compania abordeaza relatiile dintre angajati, precum si evaluarea performantei acestora, sunt doua aspecte care trebuie luate in considerare.

Ce inseamna mediu de lucru ideal pentru majoritatea companiilor?

Pentru foarte multe companii, un mediu de lucru ideal este cel dinaintea pandemiei. Mai exact, un mediu ce implica comunicare directa, fata in fata, un nivel de interactiune ridicat dintre colegi si departamante, dar si posibilitatea de a rezolva mult mai rapid unele probleme – indiferent de natura acestora.

In alta ordine de idei, mediul de lucru impus de pandemie nu este unul favorabil pentru unele companii. Acestea sunt de parere ca restrictiile si trecerea la remote work au creat o ruptura intre angajati si angajatori, interactiuni mai reduse intre membrii echipelor, reducerea sentimentului de apartenenta la o comunitate, la o echipa, instrainarea de valorile si de cultura companiei.

Companiile ar trebui sa contribuie activ, indiferent de situatie, la conturarea planului de dezvoltare al angajatilor, sa le ofere acestora suport si sa se asigure ca performanta si starea de bine a acestora sunt prioritare in orice context.

Cum ar trebui companiile sa-i ajute pe angajati in contextul noului mediu de lucru?

Euromaster este una dintre companiile din Romania care contribuie activ si direct la adaptarea angajatilor fata de noile moduri de lucru, indiferent de departamentul din care acestia fac parte. Astfel, aceasta companie pune la dispozitia angajatilor sai servicii de suport psihologic, dar si financiar si legal, traininguri, programe de sustinere (personala si profesionala) si programe de stimulare a interactiunii dintre colegi.

In termeni mai abstracti, se poate spune ca, in ziua de astazi, companiile de top incearca sa sintetizeze un mediu de lucru clasic in contextul conditiilor de lucru diverse impuse de pandemie si nu numai.

Evident, chiar si o simpla incercare este de ajuns pentru a face angajatul sa se simta apreciat si pentru a-i creste eficienta si dorinta de a se dezvolta in cadrul unei companii.

Ce inseamna un mediu de lucru eficient in cadrul Euromaster?

Pentru Euromaster, un mediu de lucru este cu adevarat eficient doar daca acesta vine cu beneficii pentru angajati. Succesul oricarei companii este direct corelat cu satisfactia angajatilor sai.

Euromaster Business Services s-a adapat noilor conditii si asculta de dorintele angajatilor – adopta un mod de lucru hibrid, ofera suport angajatilor si, cel mai important, ofera indrumare si ajutor celor care vor cu adevarat sa-si dezvolte cariera in cadrul acestei companii!

Adauga un comentariu