Magazin

Ai un magazin online? 3 lucruri pe care trebuie să le faci chiar astăzi pentru a reuși pe piața din România

Publicat: 23 mai 2022

Comerțul electronic se afla într-o tendință de creștere înainte de pandemie, iar această perioadă dificilă a fost de bun augur pentru acest domeniu. Oamenii au început să cumpere tot mai mult online, de la alimente și mâncare gătită până la haine, electrocasnice și alte tipuri de produse și servicii. 

Afacerile de comerț electronic eșuează din tot felul de motive, dar cele care reușesc au câteva lucruri importante în comun. Este nevoie de mai mult decât crearea unui magazin și livrarea unui produs pentru a crește și a extinde sustenabil o afacere de acest fel. Trebuie să înțelegi industria și să iei toate măsurile necesare pentru a-ți aduce clienții pe site și de a-i fideliza. 

Iată 3 lucruri de care trebuie să ții pentru a avea un magazin online de succes

  1. Achiziționează un sistem ERP. Enterprise Resourses Planning (Planificare resurselor companiei) este un sistem software care integrează toate informațiile privind gestiunea stocurilor și/sau a serviciilor, aprovizionarea și contabilitatea. Un sistem ERP ajută la planificarea resurselor și a bugetelor, precum și la organizarea tuturor proceselor de activitate. 

Un astfel de soft este folositor pentru mai multe tipuri de utilizatori, de la antreprenori, contabili până la gestionari și oameni de vânzări. Este o investiție obligatori în bussines-ul tău! De exemplu, sistemul ERP de la Nextup.ro poate fi integrat cu platforme de ecommerce și îți poate oferi o perspectivă clară asupra afacerii tale. 

  1. Investește în brandul tău. Unul dintre factorii care determină rata de eșec în industria comerțului electronic este  atitudinea față de concurența. Consumatorii pot găsi produse care sunt identice în sute de magazine online. Provocarea este cum îi faci să aleagă compania ta? Ai nevoie de un factor de diferențiere, dincolo de preț sau produsele în sine, ceva care să te evidențieze în piață și să-ți fidelizezi cumpărătorii. 

Tocmai de aceea, trebuie să investești în brandul tău, în valorile companiei tale și să creezi o experiență unică pentru clienți, de la produsele în sine până la utilizarea prietenoasă a contului fiecăruia. 

  1. Oferă un serviciu excelent de online support. Indiferent de specificul afacerii tale, este esențial să ai un serviciu profesionist pentru relația cu clienții tăi. Atât înainte de achiziție, pentru partea de suport, cât și după, pentru partea de plată, livrare și retur, trebuie să te asiguri că le asiguri o experiență foarte bună astfel încât să îți fidelizezi clienții. Cel mai cuprinzător și util tip de asistență este o funcție de chat live care funcționează 24/7. Acest instrument îți poate crește conversia la nivelul întregului site cu 10% sau mai mult.  Acest gen de decizii va face diferența în procesul de vânzare. 

Piața de comerț electronic din România se extinde tot mai mult și este cel mai bun moment să-ți asiguri succesul. Investește în elementele menționate mai sus și vei vedea rezultatele mai repede decât te aștepți. 

Sursa foto: Pexels.com 

 




Adauga un comentariu