Apar noi magazine până în toamnă! Este vorba despre lanțul olandez de magazine cu discount Action, renumit pentru produsele la preț redus. În prezent, Action deține 2.967 de magazine în 12 țări. Iată ce produse vor putea cumpăra românii, la prețuri mici!
Apar noi magazine până în toamnă!
Lanțul olandez de magazine cu discount Action, cunoscut pentru comercializarea de produse alimentare și nealimentare la preț redus, se pregătește să intre pe piața românească. Gigantul Action a devenit un jucător important în Europa, cu peste 2.500 de magazine în Țările de Jos, Belgia, Franța, Germania, Luxemburg, Austria, Polonia, Portugalia, Cehia, Italia, Spania și Slovacia. Compania generează venituri anuale de aproximativ 9 miliarde de euro și are peste 80.000 de angajați, precizează capital.ro.
În toamna acestui an, se vor deschide magazine Action și în țară. Compania lansează deja anunțuri de angajare pentru magazine în orașe precum Turda, Oradea, Cluj-Napoca, Câmpia Turzii, Ocna Mureș, Arad, Hunedoara, Simeria, Călan, Deva, Râmnicu Vâlcea, Ploiești, Târgoviște, Ilfov și București.
Magazinul care va da lovitura pe piața românească
Gigantul german REWE își extinde operațiunile în România prin lansarea lanțului de drogherii BIPA. Conceptul BIPA pune accent pe prețuri accesibile și o gamă largă de produse, de la cosmetice și parfumuri, la articole pentru bebeluși și produse pentru îngrijirea sănătății, incluzând atât mărci consacrate, cât și branduri proprii. Gigantul german va da lovitura pe piața românească din 2026. După succesul înregistrat cu lanțul de supermarketuri Penny, prezent în România din 2001, compania își propune să aducă conceptul BIPA, cunoscut pentru oferta sa diversificată în domeniul produselor de înfrumusețare, îngrijire personală și sănătate.
„Suntem mândri să ne extindem și mai mult prezența pe piață. Acest pas este dovada dezvoltării noastre de succes în Austria și Croația și a angajamentului nostru de a oferi produse și servicii la cel mai bun raport calitate-preț și în România, în viitor”, a declarat Markus Geyer, Managing Director BIPA.
Un alt gigant care a dat lovitura în România este retailerul german de textile și produse nealimentare Kik. KiK a intrat pe piața din România în anul 2018, atunci când a deschis primul magazin la Oradea. La nivel global, compania are o rețea de peste 4.000 de magazine în Europa, iar în România a depășit 150 de magazine. În 2023 retailerul a trecut pe profit, peste 2,5 milioane de lei în România, cu un număr mediu de angajați de 680. Compania generează vânzări anuale nete de 1,9 miliarde de euro. Din magazinele Kik, românii pot cumpăra textile și produse nealimentare.
Totodată, rețeaua de magazine cu textile ieftine Tatuum va deschide primele sale magazine din România, la Bucureşti şi Piteşti. Pe piaţa românească, compania poloneză va concura cu Pepco și Kik, lanţ nemţesc. Românii vor putea cumpăra haine şi accesorii la preţuri mici. Conducerea companiei Tatuum anunță și angajări în România.
O altă veste bună este aceea că lanțul de magazine Action se extinde în România. În toamnă, se vor deschide noi magazine de produse alimentare și nealimentare la prețuri reduse. Clienții vor lua cu asalt rafturile pentru a beneficia de reduceri record și oferte. Piața românească se va extinde cu deschiderea de noi centre comerciale.