Atenție, români! Veți fi sunați pe WhatsApp de urgență! Noutatea este aceea că marile companii vor putea apela clienții direct prin voce, folosind Inteligența Artificială. Este vorba despre o extindere a funcțiilor de comunicare disponibile pentru mediul de afaceri. Concret, marile companii vor putea folosi apelurile vocale automate pe WhatsApp pentru a interacționa cu clienții. Iată ce trebuie făcut!
Atenție, români! Veți fi sunați pe WhatsApp de urgență!
Funcția de apelare vocală pe WhatsApp va deveni accesibilă pentru marile companii. Brandurile importante vor putea folosi agenți virtuali pentru a livra mesaje comerciale. Vocea agenților va fi generată de sisteme AI, configurate să reproducă o interacțiune umană. Această nouă opțiune va permite companiilor să stabilească legături mai rapide cu clienții și să automatizeze procesele de comunicare, notează capital.ro.
Mai mult, în viitorul apropiat, companiile vor putea implementa agenți AI care să ofere și suport tehnic clienților, dar și să recomande produse. Platforma va introduce o nouă funcție prin care companiile și clienții vor putea trimite mesaje vocale între ei. Aceste mesaje vor putea fi generate sau interpretate cu ajutorul tehnologiei AI.
Majoritatea liderilor de afaceri consideră că Inteligența Artificială (AI) va aduce schimbări fundamentale în modul în care vor funcționa companiile. Inteligența Artificială va deveni tot mai autonomă, învățând singură și ajutând firmele și companiile să își îmbunătățească procesele interne.
Companiile vor trebui să creeze experiențe personalizate de AI pentru a se diferenția pe piață, iar aceștia vor trebui să asigure o relație pozitivă între oameni și AI pentru a evita temerile legate de automatizare și de pierderea locurilor de muncă în rândul angajaților. Sistemele de AI trebuie să fie precise, previzibile, consistente și ușor de urmărit, iar încrederea în ele trebuie să evolueze odată cu dezvoltarea tehnologică. Afaceriștii investesc tot mai mult în implementarea Inteligenței Artificiale la companiile și firmele pe care le dețin pentru a crește producția, profitul și a eficientiza activitatea oamenilor angajați.
Inteligența Artificială în mediul de afaceri
Inteligența Artificială câștigă tot mai mult teren pe piața muncii. Inteligența Artificială este folosită în tot mai multe domenii. Printre acestea se numără medicina, industria alimentară, turism, industria constructoare de mașini etc. Conform specialiștilor, AI va avea un impact major asupra mai multor sectoare de activitate în următorii ani. Inteligența Artificială va schimba piața muncii pe viitor, susțin experții. Ca urmare, unele joburi o să dispară, pe când altele vor fi din ce în ce mai căutate.
Cert este că Inteligența Artificială va revoluționa mediul de afaceri în următorii ani, iar antreprenorii investesc sume uriașe pentru a implementa sisteme bazate pe AI în firmele sau companiile pe care le dețin. O altă noutate pentru mediul de afaceri este funcția de apelare rapidă vocală pe WhatsApp generată de Inteligența Artificială. Astfel, marile companii vor să eficientizeze legăturile cu proprii clienți și să modernizeze sistemele de comunicare. Brandurile vor putea folosi agenți virtuali pentru a livra mesaje comerciale, iar clienții, la rândul lor, vor putea trimite companiilor mesaje vocale. Meta anunță că noile funcții vor fi disponibile progresiv și că fac parte dintr-un plan de modernizare a serviciilor de business oferite prin WhatsApp.