Breaking News
Babele bârfitoare încep rubrica de azi cu o povestioară care ar trebui să ridice niște semne de întrebare. Nu este clar de ce prin magazinele Nega Mimage clienții sunt încărcați la casele de marcat, deși asta este furt pe față. Nu de puține ori, până și babele s-au trezit pe bon cu produse în plus, dar atenție, nu de valoare. Acolo un 4-5 lei, dar dacă vă gândiți bine, la câteva sute de clienți înșelați pe zi, iaca se adună. Angajații par că știu despre această practică, iar dacă li se atrage atenția, o fac pe-a proștii… Apăi, nu-i bine deloc…
Nu sunt primii si nici ultimii.
Sa vedeti la Lidl cum cumperi o sticla de apa, iar la casa iti trec un bax.
La toate market-urile astea mari cred ca se intampla.
Intotdeauna am avut dubii intre preturile de la raft cu preturile de pe bonurile de casa.
Si ulterior la produsele trecute pe bonul de casa.
Cine poate controla e bine sa mearga incognito si sa ia un bon de la un om si sa verifice realitatea.
Posibil sa iasa ceva, ca prea multi oameni spun acelasi lucru si aia de la case sau invatat cu astea.