Eveniment-Social

Avarie E-on în centrul Iaşului. Pană de curent în zona Piaţa Unirii – FOTO

Publicat: 08 dec. 2021
_____ Vizualizări 0 Comentarii
Avarie E-on în centrul Iaşului. Pană de curent în zona Piaţa Unirii - FOTO
O nouă pană de curent în municipiul Iași

Astăzi, 8 decembrie 2021, o nouă avarie E-on s-a înregistrat în municipiul Iaşi. În centrul oraşului, mai precis în Piaţa Unirii, s-a înregistrat o pană de curent.

În magazine şi farmacii nu mai funcţionează curentul electric.

Pene de curent frecvente în municipiul Iași de-a lungul timpului

De-a lungul timpului, în municipiul Iași, s-au înregistrat pene generale de curent. Compania E-on nu a făcut niciun anunţ niciodată legat de faptul că mai multe zone din municipiul Iaşi vor rămâne fără energie electrică.

În edițiile trecute ale Cotidianului BZI a fost prezentată o avarie E-on care a afectat cele mai importante instituţii din Iaşi, cum ar fi şi Casa Pătrată a municipiului. Consiliul Judeţean şi Prefectura Judeţului au fost afectate de mai bine de o oră, neavând curent.

De asemenea, în urmă cu mai mult timp, în câteva zone din Iaşi s-au montat zeci de contoare noi pentru energie electrică. Acestea erau schimbate din casele ieșenilor și montate în scările de bloc.

Facturi emise în secret de E.ON/DelgazGrid

O ieșeancă, clientă a companiei E.ON/DelgazGrid, a avut un șoc când a aflat că are de plătit nu mai puțin de 22 de facturi restante către compania cu capital german. Este vorba despre facturi pe care E.ON Energie România le-a emis în baza unui act adițional vreme de aproape 2 ani pentru servicii de asistență tehnică, dar despre care ieșeanca nu știa absolut nimic. Mai mult, facturile nu au ajuns niciodată la adresa ieșencei, iar aceasta a aflat întâmplător despre abonamentul surpriză când a verificat contul on-line deschis la E.ON.

O ieșeancă care este client al E.ON/DelgazGrid de mai mulți ani a fost pusă într-o situație total nefastă după ce a aflat cu stupoare că are nu mai puțin de 22 de facturi restante. Deși bună platnică, ieșeanca a descoperit de una singură faptul că timp de aproape 2 ani a fost facturată pentru servicii de care nu a beneficiat niciodată și nici măcar nu a primit vreodată notificări sau facturile fizice la adresa unde locuiește. Concret, este vorba despre facturi emise de E.ON Energie România în perioada 29.11.2017 – 30.08.2019 către ieșeanca Luminița Ionescu pentru „servicii de asistență tehnică”.

Ieșeanca a arătat că a încheiat în august 2017 la sediul E.ON România din Iași un contract de furnizare utilități gaze naturale și energie electrică pentru apartamentul său din municipiul Iași în care s-a mutat în vara aceluiași an. Cu ocazia semnării acestor contracte, la Centrul de relații clienți E.ON a fost pusă să semneze și un contract de asistență tehnică în baza căruia urma să beneficieze, prin plata unui abonament lunar în valoare de 28,00 lei, de „asistență tehnică calificată, revizii și verificări ale instalațiilor de energie electrică și gaze naturale”, precum și de intervenții în caz de nevoie.

 

Adauga un comentariu