O nouă bătaie de joc marca Telekom la Iaşi! Unul dintre cei mai reclamaţi operatori de telefonie, cablu TV şi internet din Iaşi a comis-o din nou! Astăzi, peste o mie de oameni din zona Bucium au rămas fără conexiune la internet! Bineînţeles că aceşti abonaţi nu au primit nicio explicaţie pentru problemele cu care se confruntă. Iar ca să faci o sesizare la Telekom este o întreagă aventură!
Întâi eşti obligat să vorbeşti singur (de fapt cu un robot care pare că nu înţelege nimic) şi abia apoi ajungi, după un timp de aşteptare foarte mare, să fii preluat de un operator! Abonaţii din zona Bucium au făcut sesizări încă de dimineaţă că sunt probleme cu semnalul de internet (deşi conexiunea este pe fibră optică), dar nici până acum cei de la Telekom nu au rezolvat problema.
Reamintim că pe data de 24 februarie, pe fondul vântului puternic s-au făcut două sesizări la ora 15.09 şi la ora 18.20 la Telekom pentru a rezolva situaţia unui stâlp care urma să se prăbuşească. Până s-a intervenit cu o echipă din partea Telekom care să asigure zona, siguranţa pietonilor şi a şoferilor a fost pusă în pericol. La faţa locului au intervenit reprezentanţii poliţiei locale care au solicitat oficialilor Telekom să remedieze situaţia stâlpului prăbuşit de pe strada Călăraşi Nr.5 din zona Pieţei Chirilă.
Totodată, în ultima vreme Telekom România a crescut preţurile pentru toți clienții săi. Atât abonații de telefonie mobilă, cât și de televiziune sau internet au abonamentele mărite automat. Clienții Telekom vor fi notificați printr-o scrisoare trimisă tuturor abonaților de mărirea prețului abonamentelor.
Compania pune majorarea pe seama legii telecomunicațiilor.
„În contextul creșterii costurilor legate de furnizarea serviciilor de comunicații, precum și pentru a asigura în continuare viabilitatea economică, compania Telekom România este nevoită să modifice condițiile de furnizare a serviciilor de comunicații electronice și să majoreze o parte din tarifele serviciilor de comunicații din portofoliul său.”
Un ieșean, client la Telekom România, a reclamat scoaterea unor posturi importante din grilă. Vrea ca prețul abonamentului să fie redus, iar programele să fie cele din contractul inițial.
„Solicitarea mea este ca programele să fie cele din contractul inițial. Vreau pachetul înapoi, ce să fac, unde să mă duc? Am încercat să vorbesc cu cineva de la ei, dar acolo sunt niște angajați de la call-center, nu au cu ce să te lămurească. Doresc să îmi reducă costul contractului și să reintroducă HBO, HBO Go și Cinemax, iar pentru posturile cu care nu mai au contract să introducă posturi echivalente”, a povestit ieșeanul Ioan Cibotaru. Într-un comunicat oficial, Telekom România a precizat că schimbările din grilă au fost făcute după ce au fost consultate preferințele clienților.
Nu în ultimul rând cei care au contractat noile pachete de servicii promovate cu insistență de Telekom s-au trezit că le-au fost oferite servicii de calitate mai proastă și mai scumpe față de cele prezentate în reclame. Cele mai multe probleme au fost întâlnite la Smart WIFI, iar cei care vor să renunțe la serviciile operatorului din Germania întâmpină acum dificultăți și ajung la costuri suplimentare de care nu au fost informați anterior