Publicitatea nativă este tendința în marketingul online. Și este (poate ultima) șansă pentru editori și agenți de publicitate de a reinventa internetul ca mediu de publicitate. Advertorialele sau postările sponsorizate sunt considerate un purtător important de publicitate nativă. Advertorialele sunt ideale pentru era digitală de astăzi și un instrument fantastic pentru construirea mărcii și achiziția de clienți. Dar trebuie să fie bine realizate. Aflați ce criterii credem că sunt importante pentru succesul pe termen lung cu advertorialele.
Ce trebuie să fie un advertorial?
Trăim într-un peisaj publicitar în continuă schimbare, care ne deschide noi oportunități de publicitate prin creșterea rețelelor în rândul populației. Este adesea dificil pentru companii să atingă în mod eficient grupul țintă vizat. Aici intervin advertorialele!
Reclamele publicitare sau advertorialele combină conținutul editorial cu un mesaj publicitar discret. Acestea sunt în mod ideal publicate pe paginile ziarelor și revistelor regionale, unde sunt adaptate ca aspect și conținut la oferta pur editorială de acolo.
Întrucât aceste advertoriale oferă cititorului un nivel foarte ridicat de informații, ele sunt mai populare decât publicitatea standard cu mesaje publicitare recurente.
Care sunt cele 8 trăsături ale unui advertorial de succes?
- Advertorialele sunt marcate clar . O etichetare ca „promoție”, „reclamă”, „postare sponsorizată” sau o expresie similară este esențială.
- Advertorialele oferă informații despre expeditor. O explicație la sfârșitul textului are sens și, de asemenea, contribuie la obiectivele agentului de publicitate. O notă „Sponsorizat de …” este, de asemenea, utilă.
- Advertorialele sunt rare . Ar trebui să constituie doar o mică parte din fluxul de știri, altfel acest valoros format de publicitate se va uza rapid și utilizatorii vor fi enervați.
- Sunt compatibile cu Google. Linkurile incluse ar trebui să fie marcate cu atributul ” nofollow”. Atunci Google nu are nici o problemă cu el.
- Advertorialele nu sunt reclame brute sau comunicate de presă.
- Reclamele publicitare oferă valoare adăugată. Trucul este să oferi utilizatorului ceva cu adevărat atractiv, să-i satisfacă interesul și/sau să-l ajute într-un fel. De exemplu, pot fi informații de fundal interesante, povești distractive, videoclipuri emoționante, rubrici obișnuite sau interviuri informative.
- Advertorialul ar trebui să fie scris pentru cititori, nu pentru motoarele de căutare. Prin urmare: Nu – textelor care sunt trimise spam cu cuvinte cheie din motive SEO. Nu – textelor care, din motive de unicitate, sunt vânate în mod repetat prin bazele de date de dicționar de sinonime până când sunt de nerecunoscut. Nu – textelor care sunt plătite prin cuvânt. Da -textelor scrise cu inteligență, farmec, eleganță și competență. Da – textelor care emană competența autorului în ceea ce privește conținutul. Da – textelor care trezesc curiozitatea, captivează cititorul și urmează un stil narativ.
- Reclamele publicitare au nevoie de un mediu tematic. Ar trebui să întâlniți utilizatorul în medii care se potrivesc cu conținutul.
Ce avantaje au advertorialele și cum trebuie utilizate?
Advertorialele ar trebui să fie permanent accesibile. Marele avantaj al acestei forme de publicitate este că textele pot fi găsite permanent prin intermediul editorilor relevante pentru motoarele de căutare și astfel contribuie în mod continuu la obiectivele advertiserului. Prin urmare, acestea ar trebui să insiste pe un termen minim de 12 luni.
Advertorialele nu trebuie să fie folosite greșit pentru vânzări rapide. Nu este atât de simplu și poate funcționa numai dacă există un flux masiv de trafic. Reclamele publicitare sunt o componentă elementară a unei strategii de marketing de conținut pentru a crea implicare și a atrage atenția asupra mărcii. Dar acestea nu sunt instrumentul potrivit pentru a obține bani rapid. Dar dacă vrei să convingi și să câștigi clienții, ești bine sfătuit să folosești această formă de publicitate.