News Flash:

Cat va trai nu vrea sa mai auda de Flanco! A facut rate pentru a-si cumpara un telefon, iar acum plange in pumni de ciuda!

15 Decembrie 2017
3848 Vizualizari | 2 Comentarii

• Tanarul a facut un credit pentru a cumpara acest telefon • Dupa ce a achitat telefonul luat in rate, a avut parte de un soc • Acum regreta ca a cumparat telefonul de la Flanco si vrea sa i se faca dreptate

Un tanar din Iasi care a vrut sa aiba un telefon performant a decis sa apeleze la un credit in rate pentru ca nu isi permitea sa plateasca peste 1.000 de lei pentru acel telefon intr-o singura transa. Ionut Ilie Dimitrie a studiat toate ofertele de pe piata si a gasit o varianta avantajoasa la Flanco. A decis ca e cea mai buna optiune pentru el si a cumparat telefonul anul trecut, in luna noiembrie, in 6 rate. Imediat dupa ce a finalizat plata creditului pentru telefon, au aparut problemele.

"In data de 28 noiembrie 2016 am achizitionat un smartphone Samsung Galaxy A5 2016 in 6 rate de la magazinul Flanco din Iasi. Dupa 6 luni de functionare acesta s-a defectat. S-a inchis si nu se mai deschidea. Asadar, l-am trimis in garantie. Cei de la Flanco au contract de service cu cei de la SC Electronics Support Division SRL. Dupa doua saptamani de la trimiterea in service il primesc inapoi reparat. La 3 luni dupa ce l-am ridicat de la garantie, acesta s-a defectat din nou, cu aceeasi problema. Telefonul nu se incarca si nu se deschidea deloc. Toate bune si frumoase, am mers din nou la Flanco si l-am trimis in garantie intact, am si poze doveditoare", spune clientul nemultumit.

Citeste si : Umilit in ultimul hal de Altex! Cu actele in mana, un inginer din Iasi a trait cea mai traumatizanta experienta din viata lui

Acesta sustine ca a fost refuzat a doua oara de reprezentantii service-ului, unde a fost reparat telefonul prima data cand s-a defectat. "Spre surprinderea mea, la doua zile dupa trimitere in service ma suna o doamna de la service-ul contractat si ma informeaza ca produsul meu a ajuns la ei spart si ca imi anuleaza garantia. Am ramas uimit sa aud asa ceva. Am incercat sa comunic cu ei si sa le demostrez ca nu e asa, ca am si poze doveditoare inainte de trimitere cu produsul intact, insa niciun rezultat favorabil din partea lor. In final, am depus o reclamatie la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor (CJPC) Iasi in acest sens. Dupa o luna si o saptamana de asteptare primesc si raspunsul de la ANPC, un raspuns nefavorabil. Nu mi se pare corect ca bunul meu sa fie deteriorat si apoi sa se arunce vina pe mine. Se pare ca la noi e destul de practicata metoda cu spartul si deteriorarea bunurilor. Acum nu stiu la cine sa mai apelez sa rezolv cumva aceasta problema. Cam asta e Romania, tara in care traim, tara in care oricine poate sa isi bata joc de bunurile tale si sa nu pateasca nimic", mai spune clientul nemultumit.

Citeste si : Nu i-a venit sa creada ce i-au spus angajatii de la Flanco! Acum regreta alegerea facuta - FOTO

OPC-ul nu poate face nimic

Reprezentantii Protectiei Consumatorilor din Iasi sustin ca pentru a rezolva problema, ieseanul ar trebui sa efectueze o expertiza de specialitate la un service specializat.

"Precizam ca institutia noastra nu are competenta legala de a contesta rezolutia unui service autorizat si de a se pronunta cu privire la aspectele de natura tehnica, precum cele in discutie. In aceasta situatie, aveti dreptul sa va adresati unui organism neutru in vederea efectuarii unei expertize de specialitate pentru constatarea prezentei unei eventuale deficiente a carei remediere intra in sarcina operatorului economic care a comercializat produsul", sustin reprezentantii CJPC Iasi.

Flanco este unul dintre cei mai reclamati comercianti care vand in Iasi produse electronice si electrocasnice. In acest an au fost depuse 34 de reclamatii la CJPC Iasi impotriva acestui operator economic.
Reprezentantii Flanco nu au oferit un punct de vedere pana la inchiderea editiei.
 

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

telefon flanco reclamatie cjpc expertiza
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (2)

Cornelia  | #632380
Adta deja e antireclama. Am mai citit acest articol! Rusine!!! Cine va plateste?
Ionut  |  #632406
Nu e antireclama si nu ii plateste nimeni, nu cred ca ai mai citi articolul asta pentru ca e recent, garantez!
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2018 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1643 (s) | 21 queries | Mysql time :0.026627 (s)