Cancan

Ce a primit un tânăr din Târgu Mureș după ce a comandat o porție de 20 crispy cu cartofi prăjiți, la 80 de lei

Publicat: 31 aug. 2020
_____ Vizualizări 0 Comentarii
Ce a primit un tânăr din Târgu Mureș după ce a comandat o porție de 20 crispy cu cartofi prăjiți la 80 de lei
Ce a primit un tânăr din Târgu Mureș după ce a comandat o porție de 20 crispy cu cartofi prăjiți, la 80 de lei

Un tânăr din Târgu Mureș a avut parte de un adevărat șoc, după ce a comandat o porție de 20 crispy cu cartofi prăjiți. Meniul costa nici mai mult, nici mai puțin de 80 de lei!

Când vine vorba de comoditate sau, pur și simplu, de o poftă anume, știm cu toții că putem rezolva rapid, comandând de mâncare. Dar ce ne facem atunci când plătim o sumă colosală pentru o cantitate extrem de mică și atunci când ajunge comanda, constatăm că am fost…înșelați?

Ce a primit un tânăr din Târgu Mureș după ce a comandat o porție de 20 crispy cu cartofi prăjiți, la 80 de lei

În momentul în care i-a venit comanda, tânărul a fost șocat să vadă că, în locul celor 20 de bucăți de pui crispy, a primit numai 17, iar acelea…foarte mici. Pe grupul „Ești din Târgu Mureș dacă…, acesta a povestit întâmplarea și chiar a atașat o fotografie. Mâncarea nu părea deloc a fi una aspectuoasă, ci din contră, iar pentru cei 80 de lei, arăta chiar deplorabil.

„După ce ca plătești 80 lei pentru 20 crispy cât degetul mic ,îți mai și pun 17” a scris acesta, pe grupul de Facebook, extrem de dezamăgit de ceea ce a primit din partea restaurantului respectiv.

Situație similară la Târgu Mureș

Se pare că în Târgu Mureș este un adevărat obicei al restaurantelor de a livra clienților adevărate…probleme. Nu demult, o tânără a comandat și ea un meniu crispy, dar ce a primit acasă a făcut-o să înlemnească.

Deși a comandat unul dintre cele mai comune meniuri, mai exact un hamburger și un meniu crispy, la o valoare totală de 45 de lei, o femeie din Târgu Mureș a fost mirată să descopere că în schimbul comenzii sale a primit o tradițională fasole prăjită cu cârnați, ceea ce nu avea niciun fel de legătură cu comanda ei.

Surprinzător este faptul că pe bon era trecută comanda corectă făcută de femeie, însă în realitate aceasta a fost distribuită greșit. Clienta nemulțumită a postat o fotografie pe grupul „Ești din Târgu Mureș dacă…” în care a arătat porția de fasole cu cârnați, împreună cu bonul de plată.

Nota de plată primită la un restaurant din Mamaia! Cât au plătit pentru o omletă și o salată asortată

O postare de pe Facebook s-a viralizat, după ce clienții unui restaurant din Mamaia Nord au publicat nota de plata pentru un mic dejun. Cât au plătit pentru o omletă și o salata asortată?

Prețurile din stațiunile de pe litoralul românesc cresc de la an la an, dar de multe ori serviciile lasă de dorit. Este și exemplul unor tineri care au dorit să ia micul dejun la un restaurant din Mamaia, doar că ceea ce au primit la masa se pare că nu a fost pe placul lor.

„Sprijiniți turismul românesc!(?)
Un mic dejun banal, pe o terasa din Mamaia Nord.
Omleta ( fară garnitura sau verdeață )- 35 RON
Salata asortata ( maxim jumătate de roșie, 3 felii de ceapa și niste salata creata, vreo 2 bucatele) – 25 RON

Deci , o omleta și o salata asortata banala – 60 RON
O fi bine, o fi rău?

Când am plecat, am vrut să iau și scaunul, crezând că e inclus în preț”, a scris Ovidiu pe pagina de Facebook.

Care a fost răspunsul unui proprietar de restaurant din Mamaia la întrebarea „De ce omleta costă 35 de lei”

Când a fost întrebat „de ce omleta costă 35 de lei?”, proprietarul unui restaurant din stațiunea Mamaia a răspuns:

„Pentru că suntem la kilometrul zero al acestei staţiuni (n.r. Mamaia) şi pentru că locaţia este cu un standard ridicat de lux, încercăm să menţinem acest standard. Am fost nevoiţi cumva să menţinem acest standard şi să facem o investiţie semnificativă, pornind de la mobilier, ingrediente folosite, produsele să fie de calitate. Atunci când faci un calcul, stabileşti un preţ pentru cât ar trebui să coste produsul, astfel încât să acoperi în primul rând cheltuielile. Atât am considerat că este valoarea acestui produs şi asta am făcut într-un mod corect pentru toţi clienţii noştri.

Le transmit clienţilor că nimeni nu are interesul să vină pe a trage tunuri şi pe a jecmăni. Dimpotrivă, încercăm pe condiţiile acestea să oferim servicii şi produse de calitate. De aceea, suntem obligaţi să stabilim un preţ minim sub care nu se poate funcţiona”, a declarat un proprietar de restaurant din Mamaia pentru România TV.

Adauga un comentariu