Bzi.ro

Ce trebuie făcut atunci când apa nu are același aspect și gust pe care le are de obicei?

Publicat: 09 oct. 2019
109 Vizite 0 Comentarii

Atunci când constatați o deteriorare a aspectului apei sau un gust diferit față de cel pe care aceasta îl are de obicei, ApaVital recomandă să lăsați apa să curgă câteva secunde. În cazul în care problema persistă, verificați dacă vecinii dumneavoastră au aceeași problemă sau dacă apa nu a fost oprită pentru intervenții în urma unei avarii.

ApaVital a ales firma care va furniza produse si ustensile de curatenie

Orice neregulă în legătură cu calitatea apei reci poate fi sesizatã la următoarele date de contact: comunicare telefonică la numărul de centrală 0232.215.410 și la numărul de telefon al Centrului de Contact, 0232.969; e-mail: media@apavital.ro, avarii@apavital.ro; completarea formularului F-047.1 și depunerea acestuia la Registratura ApaVital.”Sesizarea va fi preluată de un operator și o va transmite către Laboratorul de Analiză Apă Potabilă, în vederea recoltării unei probe de apă, pentru efectuarea analizelor de potabilitate”, au explicat reprezentanții ApaVital Iași.


loading...

Adauga un comentariu
Anunturi bzi.ro Adauga anunt gratuit