Odată cu extinderea traseelor CTP Iași pe mai multe zone a apărut problema lipsei șoferilor de autobuz. Astfel, compania are nevoie de peste 30 de oameni pentru a ocupa locurile vacante
Având în vedere că în perioada următoare vor apărea tot mai multe trasee pentru zona metropolitană, CTP a scos la concurs mai multe posturi de șoferi. Există o fluctuație constantă de angajați care vin și pleacă, astfel că nevoia de unii noi nu dispare niciodată. Totuși, nu toți oamenii sunt atrași de acest loc de muncă din cauza programului și a salariului.
Se organizează concurs pentru locurile vacante
Conducerea CTP a hotărât să organizeze concurs pentru angajarea doritorilor pentru poziția de șofer de autobuz. În prezent ar fi nevoie de aproximativ 30-50 de angajați pentru ca fiecare traseu disponibil să fie acoperit corespunzător.
În ceea ce privește dezvoltarea transportului public metropolitan, cetățenii din zonele limitrofe pot ajunge mai ușor în oraș datorită noilor trasee CTP. Pe viitor, compania intenționează să creeze și mai multe curse, având în vedere traficul intens care se face înspre și dinspre Iași. Astfel, cei doritori să se înscrie la concurs își pot depune dosarul la sediul companiei.
„Având în vedere că există premisa să vină autobuze pentru zona metropolitană, ca să acoperim programul din zona metropolitană ne mai trebuie șoferi în cadrul companiei. În prezent ar mai fi nevoie cam de 30-50 de șoferi pentru a avea schema completă. În ceea ce privește salariile, tot ce pot să vă spun este că am avut sprijinul Primăriei Municipiului Iași și, în toată această perioadă de la pandemie încoace, câștigul salarial a crescut substanțial”, a declarat Cristian Stoica, directorul CTP.
Unii șoferi au ales să plece
Pe lângă faptul că vor exista mai multe trasee în orașul Iași, unii șoferi au ales să plece din cadrul companiei. Astfel, există întotdeauna posturi disponibile pentru cei care doresc să lucreze aici. Totuși, cauzele pentru care oamenii au decis să plece sunt mai multe. În primul rând, se pare că aceștia au considerat că salariul, care este undeva la 3.000 de lei pe lună, ar fi nepotrivit pentru munca pe care o prestează.
O altă cauză ar fi programul de lucru care este unul destul de solicitant, activitatea începe de la ora cinci dimineața. O altă problemă este cea a traficului infernal din oraș, să conduci un autobuz plin de călători este o responsabilitate extrem de mare, având în vedere că, în Iași, traficul este unul destul de haotic.
„Într-adevăr, există o fluctuație de personal, angajați care vin și pleacă, însă este mult mai scăzută decât în anii precedenți”, mai adaugă Cristian Stoica.
CTP organizează concurs pentru ocuparea locurilor vacante pentru poziția de șofer de autobuz în cadrul companiei. Astfel, este nevoie de până la 50 de noi angajați pentru a suplimenta locurile libere.
La ce salarii oferiti, si ce conditii, si la cata spaga trebuie sa dai ca sa iesi la traseu sa fii platit, asteptati mult si bine!!!
Da a crescut salariul substanțial doar în buzunarul boșilor de la ratc–de nu iese sâ stea și ei în stați pe timp de 40-50 de minute pe caniculâ –așa la propagat minciuni de prin birouri e fain–
Faceti salarille ca in Germania 3000 de euro ,si o sa aveti soferi pentru a acoperi tot transportu iesean.Pana atunci o sa stea pulimea in statii cate 40 45 min in caladura sau frig ca sefimea au in biroruri clima si iarna caldurica salarii de peste 10 mii euroi pe liuna.
In viitorul apropiat, deficitul va fi și mai mare.
Sa pună mâna pe covrig și sefimea…