Pe data de 15 mai, Serviciul de Ambulanță Iași organizează o licitație pentru servicii de întreținere, revizie și reparație a echipamentului medical de pe ambulanțele din parcul auto. Estimarea bugetară este de 4.035.040 lei, fără TVA, aproape 840.000 de euro. Acordul-cadru se va derula pe o perioadă de doi ani.
„Întreținerea aparaturii medicale, aflată în dotarea ambulanțelor autorității contractante, prin efectuarea reviziilor anuale, în scopul menținerii acestora în parametrii normali de utilizare; eliminarea defectelor echipamentelor medicale ori de câte ori achizitorul solicită acest lucru prestatorului; prestatorul se obligă să intervină în maximum 24 de ore la solicitarea achizitorului, pentru remedierea oricărei defecțiuni a unuia dintre aparatele ce fac obiectul contractului; pe toată durata remedierii defectelor, după acceptarea efectuării reparației și primirea comenzii de la achizitor și dacă repararea depășește 24 de ore, prestatorul se obligă să pună la dispoziția autorității contractante un aparat similar cu cel ridicat pentru reparare, pentru a-l înlocui pe acesta în timpul activității medicale”, sunt câteva dintre obligațiile prestatorului.