Coronavirus

Cum să avem grijă de sănătatea mintală când ne aflam în casă

Publicat: 17 mart. 2020

Psihologii și specialiștii în psihiatrie oferă câteva sfaturi despre cum ne putem proteja sănătatea mintală, în contextul în care subiectul coronavirus a luat amploare pe rețelele de socializare și canalele mass-media. Limitează-ţi canalele de informaţie şi selectează cu multă grijă ce citeşti

Încarcă să accesezi maxim două-trei site-uri şi să urmăreşti maxim două canele de teleziviune, dar mai presus de orice asigură-te că le-ai ales pe cele de încredere. Într-o perioadă în care întreaga planetă este în alertă, fenomenul fake news este mai puternic ca oricând. În rest, vizionează şi citeşte lucruri care te fac să te simţi bine, precum romanele de beletristică sau canalele care difuzează documentare.

Îţi poţi alege o anumită oră din zi în care să te pui la curent cu noile informaţii.

Rămâni conectat cu oamenii

Creşterea numărului de noi cazuri de coronavirus ne obligă să ne auto-izolam. Dar acesta este un moment propice să ne reconectăm cu rudele şi cu prietenii cu care nu am mai vorbit de multă vreme. De asemenea, trebuie să păstrăm o legătură permanentă cu familia şi cu persoanele apropiate.

Nu renunţa la sport şi la aer curat

Lumina soarelui şi ieşitul în natură, pe terasă sau în curtea casei ajută mintea să se elibereze. Phihologii le recomandă, bineînţeles, atunci când ele sunt posibile. Fă exerciţii fizice, mănâncă bine şi rămâne hidratat.





Adauga un comentariu