Diete si regimuri

Cum să pierzi grăsimea abdominală fără sa te infometezi

Publicat: 28 aug. 2020
Cum să pierzi grăsimea abdominală
Cum să pierzi grăsimea abdominală

Cum să pierzi grăsimea abdominală? Grăsimea de pe burtă nu este întotdeauna ușor de indeparatat. Dar există câteva soluții care vă pot ajuta să pierdeți rapid acea grăsime inestetică fără sa va supuneti unor restrictii dure. Aflați cum puteți scăpa de el fără a avea restricții prea restrictive.

Cum să pierzi grăsimea abdominală?

Grăsimea abdominală, cunoscută și sub denumirea de grăsime viscerală, apare în principal în zona stomacului. Este considerată „grăsime rea”, deoarece nu se acumulează sub piele, ci în sistemul visceral, care se află între organele abdominale și mușchi. Anumiți factori, cum ar fi stresul cronic, modificările hormonale, lipsa activității fizice, consumul excesiv de dulci sau obiceiurile alimentare slabe, pot promova apariția acesteia.

Grăsimea abdominală nu crește doar talia. Este dăunătoar sănătății, deoarece este asociata cu un risc de boli cardiovasculare și diabet. Această grăsime ar provoca, de asemenea, o creștere a tensiunii arteriale și a colesterolului. Deși eliminarea acesteia poate părea dificilă, există câteva soluții.

Reechilibrarea alimentelor

Pentru a pierde această grăsime viscerală, este necesar să adopți un stil de viață sănătos punctat de feluri de mâncare echilibrate. Pentru aceasta, este recomandabil să începeți un reechilibrare alimentară și să vă schimbați obiceiurile alimentare.

Este mai bine să-ți reduci aportul de calorii fără să te privezi, deoarece restricțiile pot genera frustrare. De asemenea, este recomandat să se limiteze consumul de paste, orez alb și să se evite produsele procesate, cum ar fi dulciurile, băuturile zaharoase sau chiar mâncărurile oferite în restaurantele tip fast-food.

Pe de altă parte, este indicat să consumi alimente bogate în fibre, deoarece elimină eficient această grăsime abdominală. Se recomandă și consumul de „grăsimi bune”, care pot fi găsite în uleiurile vegetale, de exemplu.

Alegeți produsele care ard grăsimi. Printre alimentele care elimină în mod natural această grăsime viscerală, găsim lămâia, grapefruitul, mărul sau chiar ananasul. Pentru a-ți maximiza șansele de a pierde această grăsime invazivă, alege, de asemenea, alimente integrale cu amidon, leguminoase și, desigur, fructe și legume.

Practicați activitate fizică regulată

Un stil de viață sedentar și lipsa activității fizice promovează dezvoltarea grăsimilor abdominale. Pentru a scăpa de ele, este recomandat să te implici într-o activitate fizică regulată. Oricine dorește să scape de această grăsime poate participa la înot, la exerciții de ciclism, la alergat sau la exerciții fizice. De asemenea, mersul pe jos este foarte recomandat. Pentru a obține rezultate bune, trebuie să mergi cel puțin 30 de minute pe zi.

Dormiți bine

Pentru a fi în formă și a reîncărca bateriile, este recomandat să dormi între 7 și 8 ore. Această durată a somnului este necesară pentru o noapte odihnitoare, dar și pentru a elimina grăsimea viscerală. Pentru că somnul joacă un rol atât în ​​pierderea de grăsimi, cât și în motivație.

Evitarea stresului

Stresul este unul dintre factorii care favorizează apariția grăsimii viscerale. Când sunteți anxioși, cortizolul, hormonul de stres, crește. Drept urmare, crește nivelul insulinei, care reglează nivelul de glucoză din sânge. În acest caz, zaharurile sunt procesate și depozitate ca grăsime abdominală datorită nivelurilor ridicate de insulină.





Adauga un comentariu