Sanatate

Cum să reduci aportul de calorii și să slăbești

Publicat: 26 nov. 2021

Caloriile sunt pur și simplu o măsură a energiei.

Pentru a câștiga în greutate, trebuie să consumați mai multe calorii decât cheltuiți.

În schimb, pierzi în greutate dacă folosești mai multe calorii decât consumi.

Reducerea caloriilor fără a lua în considerare ce alimente consumați nu este de obicei o modalitate durabilă de a pierde în greutate.

De exemplu, alegerea mai multor alimente bogate în nutrienți va aduce beneficii sănătății mai mult decât optarea pentru cele sărace în nutrienți.

Deși funcționează pentru unii oameni, majoritatea ajung să fie flămânzi și, în cele din urmă, revin la vechile lor obiceiuri.

Din acest motiv, este recomandat să faceți alte câteva modificări permanente pentru a vă ajuta să mențineți un deficit caloric pe termen lung, fără să vă simțiți înfometați.

S-a demonstrat că următoarele modificări legate de alimentație și stilul de viață bazate pe studii, ajută pe cei ce vor să piardă în greutate

Mănâncă mai multe proteine

Când vine vorba de slăbit, proteinele sunt regele nutrienților.

Adăugarea de proteine în dieta dvs. este o modalitate simplă și eficientă de a pierde în greutate cu un efort minim.

Studiile arată că proteinele vă cresc rata metabolică și vă ajută să vă reduceți pofta de mâncare.

Deoarece proteinele necesită energie pentru a se metaboliza, o dietă bogată în proteine, poate crește numărul de calorii pe care le arzi cu 80-100 de calorii pe zi .

Consumul de proteine te ajută să rămâi mai plin mai mult timp și te poate ajuta să consumi mai puține calorii pe parcursul zilei.

Proteinele pot ajuta, de asemenea, la combaterea poftei.

Într-un studiu, consumul a 25% din caloriile zilnice din proteine a redus gândurile obsesive despre alimente cu 60%, precum și dorința de gustări noaptea târziu cu 50%.

Dacă doriți să slăbiți în mod durabil și cu un efort minim, luați în considerare creșterea aportului de proteine. Nu numai că vă ajută să pierdeți în greutate, ci și să preveniți recâștigul de greutate.

  • Creșterea aportului de proteine vă poate stimula metabolismul, combate pofta și reduce semnificativ pofta de mâncare.

Evitați băuturile răcoritoare zaharate și sucurile de fructe

O altă schimbare relativ ușoară pe care o puteți face este să eliminați caloriile prin evitarea zahărului din dieta dumneavoastră.

Aceasta include băuturi răcoritoare, sucuri de fructe, lapte cu ciocolată și alte băuturi cu adaos de zahăr.

Creierul tău nu înregistrează calorii lichide în același mod în care înregistrează calorii solide.

Din acest motiv, consumul de zahăr nu face ca creierul dvs. să compenseze automat prin faptul că mâncați în schimb cantități mai mici de alte lucruri.

Studiile au arătat că băuturile cu zahăr sunt strâns legate de un risc crescut de obezitate, un studiu efectuat la copii, cu 60% pentru fiecare porție zilnică a unei băuturi îndulcite cu zahăr.

Efectele nocive ale zahărului duc la creșterea în greutate

Poate avea efecte negative asupra sănătății metabolice și vă poate crește riscul de apariție a multor boli.

Consumul de fructe, care conține și fibre și alți nutrienți importanți, nu este asociat cu aceleași efecte negative ca și consumul de suc de fructe sau alte băuturi îndulcite.

Cu toate acestea, consumul de cantități mari de zahăr adăugat și băuturi zaharate vă poate afecta sănătatea într-o varietate de moduri.

Nu există nevoie fiziologică pentru aceste băuturi, iar beneficiile pe termen lung ale evitării lor pot fi enorme.

Bea mai multă apă

Un truc foarte simplu pentru a crește pierderea în greutate este să bei mai multă apă.

Studiile au sugerat că apa potabilă poate crește numărul de calorii pe care le ardeți până la 90 de minute.

Dacă bei aproximativ opt pahare (2 litri) de apă pe zi, te poate face să arzi încă 96 de calorii.

Cu toate acestea, studii recente sugerează că apa potabilă ar putea să nu mărească numărul de calorii pe care le arzi.

Momentul când bei apă poate fi și mai important.

Consumul de apă imediat înainte de mese vă poate ajuta să reduceți foamea și să vă facă să mâncați mai puține calorii.

Într-un studiu de 12 săptămâni, consumul de 0,5 litri de apă cu jumătate de oră înainte de masă i-a făcut pe oameni să piardă cu 44% mai multă greutate.

Atunci când este combinată cu o dietă sănătoasă, a bea mai multă apă, mai ales înainte de mese, pare a fi de ajutor dacă vrei să slăbești.

Consumul de băuturi cu cofeină, cum ar fi cafeaua și ceaiul verde, poate crește ușor metabolismul, cel puțin pe termen scurt.

A face acest lucru este asociat cu pierderea în greutate și menținerea acestuia.

 

Fiți activi fizic și ridicați greutăți

Când mănânci mai puține calorii, corpul tău compensează economisind energie, făcându-te să arzi mai puține calorii.

Acesta este motivul pentru care restricția calorică pe termen lung vă poate reduce semnificativ metabolismul. În plus, poate duce la pierderea masei musculare.

Mușchiul este activ din punct de vedere metabolic, deci acest lucru vă poate reduce și mai mult metabolismul.

Singura strategie dovedită pentru a preveni acest efect este să vă exercitați mușchii ridicând greutăți.

S-a demonstrat că acest lucru previne pierderea mușchilor și previne încetinirea metabolismului, în timpul restricționării caloriilor pe termen lung.

Când încercați să slăbiți, este important să vă mențineți sau să vă consolidați mușchii pe lângă pierderea de grăsime.

Dacă nu puteți ajunge la o sală de fitness, vă recomandăm să faceți exerciții de greutate corporală, cum ar fi flotăriși genuflexiuni, acasă.

Efectuarea de cardio, inclusiv mersul pe jos, înotul sau joggingul, pot fi, de asemenea, importante – nu doar pentru pierderea în greutate, ci pentru o sănătate optimă și o bunăstare generală.

Mai mult decât atât, exercițiile fizice au o varietate de alte beneficii care depășesc pierderea în greutate, cum ar fi longevitatea crescută și nivelurile de energie, un risc mai scăzut de boală și pur și simplu să te simți mai bine în fiecare zi.

Reduceți aportul rafinat de carbohidrați

Tăierea carbohidraților din meniu, este o modalitate foarte eficientă de a pierde în greutate, deoarece se reduce pofta de mâncare și te face să mănânci mai puține calorii

Studiile au arătat că consumul unei diete cu conținut scăzut de carbohidrați până la plenitudine, vă poate face să pierdeți de două până la trei ori mai multă greutate decât o dietă cu conținut scăzut de grăsimi cu restricții calorice.

Mai mult, dietele cu conținut scăzut de carbohidrați au multe alte beneficii pentru sănătate, în special pentru persoanele cu diabet de tip 2 sau sindrom metabolic.

Însă nu trebuie să scăpați de carbohidrați în totalitate. Pur și simplu asigurați-vă că mâncați surse de carbohidrați de calitate, bogate în fibre, concentrându-vă pe alimente întregi, cu un singur ingredient.

 

Adaugă în dieta ta suplimente nutritive

Există multe soluții diferite de slăbire. Printre acestea se numără și suplimentele naturale.

Acestea sunt concepute pentru a vă ajuta să pierdeți în greutate sau, cel puțin, pentru a ușura pierderea în greutate, combinată cu alte metode.

Suplimentele tind să funcționeze prin unul sau mai multe dintre aceste mecanisme:

  • Reduc pofta de mâncare, făcându-vă să vă simțiți mai plini, astfel încât să mâncați mai puține calorii
  • Reduc absorbția nutrienților, cum ar fi grăsimile, ceea ce vă face să consumați mai puține calorii
  • Accelerează metabolismul, făcându-vă să ardeți mai multe calorii și grăsimi.

Alege Suplimente Nutritive Body Line pentru slăbire sănătoasă și eficientă

 





Adauga un comentariu