„Bugetul educaţiei şi al cercetării a trecut ca TGV-ul pe lângă noi. Amendamente pledate 30 secunde/grup parlamentar, răspunsuri vagi şi superficiale. Pe scurt, nici un amendament AUR şi nici alte amendamente ale altor colegi parlamentari aici de faţă, nu au fost votate/prinse în buget. Nu este cazul să visăm la investiţii serioase, la profunzime şi la echilibru în tot ce investim în copii, în studenţi, în cercetători, în profesori, în mediul didactic sau cel tehnic, în mediul celor care lucrează în diferite sectoare de învăţământ, al bibliotecilor, al laboratoarelor, al cercetării. Nu mai auzi nimic, acum, de laboratoare pentru elevi în sensul experimentelor, altele decât calculatoare sau informatice. Ne îndepărtăm tot mai mult de ce trebuie pentru că România să crească calitatea sistemului de învăţământ. După cum sunt organizate şi bifate formal munca noastră, a acestor comisii de experţi care evaluează ministerele şi bugetele, proiectele şi viziunea, aşa şi viitorul acestei țări”, a transmis prof. univ. dr. Silviu Gurlui, Facultatea de Fizică din cadrul Universității Alexandru Ioan Cuza Iași și deputat AUR, filiala Iași.
Are dreptate. Nu poti duce toti banii pe calculatoare. Lumea este reala, nu virtuala. Fara experiment nu poti intelege fizica si chimia.